Rot i stue…. Rot i hue..

Skulle jo stått stua , men da måtte det stått lua for å rime..og det hadde jo blitt helt feil. Men altså i går ettermiddag kom noen møbler vi hadde bestilt for noen uker siden..

Vi mangla et par ting for å føle at “alt” kom på plass i leiligheten. Vi bestilte en skjenk og tv-benk i samme serie. Men da dette ble levert til oss i går ettermiddag føltes det som vi hadde bestilt hele møbelbutikken….så mye esker for to ting a gitt…

Og selvfølgelig hadde jeg en dårlig dag med ekstra vondt i hodet.. så det var uaktuelt for meg å bidra særlig med utpakking og montering ( heldigvis ikke helt flatpakka, mer dører og hyller som måtte settes på ).. så mannen tok jobben alene mens jeg satt å spiste After Eight og fulgte med om jobben ble gjort etter min smak..hehe..

Mens jeg satt der så jeg at duken på verandabordet hadde blåst nesten av , så gikk ut for å få den på plass (samtidig som jeg prata med yngste sønnen som hadde ringt meg )… der ute så jeg at det var vann i ei lys-lykt også, og begynte å ordne med det..

Så gikk kvelden , mannen fikk skjenken på plass..men siden han skulle på jobb i dag gikk han etter hvert å la seg og sovna.. Da jeg skulle legge meg fant jeg ikke tlf noen steder.. så måte vekke mannen å be ham ringe meg.. da hørte jeg det dura fra verandaen.. og der under duken var tlf… snakk om å være “fjern”a..

Skriver litt under bildene !

Dette var bare noen av eskene..

Her er sjenken på plass, som dere ser sitter jeg å følger litt med på monteringa.. og litt på tv..

Mannen slutta tidlig på jobb i dag, så mens jeg var ute for å finne noe å ha oppå skjenken hadde mannen fått på plass tv- benken også ( nesten da.. for han hadde dratt på trening da jeg kom hjem og da ville han vente med å sette på plass tv`n til jeg så om den sto riktig.. )

Hadde ikke helt “piffen”i dag heller jeg , så det jeg kom hjem med var en vase… men det er jo en begynnelse i alle fall..

Under her lå telefonen i går kveld..med “klypa “på…

#hjem #telefon #møbler #møbelringen #interiør

38 kommentarer
    1. Nå måtte jeg smile, for jeg kjenner igjen den der “hvor-har-jeg-lagt-mobilen” saken. Jeg pleier å legge mobilen på en benk i stuen, men så hender det (stadig vekk) at jeg tar den med meg og legger den på et lurt sted…. Og så er det bare å begynne å leite og tenke gjennom hvor jeg hadde den sist.
      Det var fine møbler dere hadde kjøpt. Kjekt å få tingene på plass sånn som man ønsker å ha det. Ønsker deg en fin helg 🙂

    2. Kjenner meg litt igjen her. Mannen min setter heller ikke alt på plass før det er godkjent av meg, hmm. Jeg må også være inspirert om jeg skal kjøpe stasj, klær og div. så jeg kommer også ofte hjem uten noe og tenker at jeg skal gjøre det en annen dag.
      God helg til deg og Mannen.
      Beste hilsen Ingrid på http://www.ingridtunheim.no

    3. Nesten godt å høre at andre er litt tull i hue…hihi..Her gjør jeg også mye rart…Du hadde ihvertfall skydda den for regn da..hiihih..Ser jo så flott ut den sjenken! gratulerer! og god bedring med hue..jeg sliter med det om dagen jeg også.. Tar jo bort all energi..

    4. Da jeg så overskriften her tenkte jeg med en gang på “Norske roterom” fra TV. Men skjønte fort at det var ikke den det ble skrevet om her. Grattis med nye møbler, lekkert, moderne og kommer sikkert til nytte i mange år fremover. Ha en fin kveld.

    5. Det blir fint! 🙂 Hos oss er det nok heller jeg som må vente til mannen min godkjenner 😉
      Ellers kunne jeg lagt tlf på et så lurt sted jeg også…fort gjort 🙂

    6. HeidiElise: Takker :)) Ja hos mange er det nok sånn.. men bra når begge er fornøyde :)) Ja det er fort gjort selv om jeg stort sett legger den på en fast plass..

    7. Helge: ..hehe.. bare vi får vekk dette er det ikke såååå ille her..og nå er det på plass :)) Takk tror vi skal bli fornøyde ja :)) Fin helg til deg :))

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja noen ganger blir ting søkk borte.. men ikke så ofte heldigvis..hehe.. Ja den lå ganske bra der.. Takker ! Heldigvis bedre i dag enn i går.. Klem og god bedring til deg <3

    9. Ingrid: Ja vi har vel ofte litt mer sans for innredning vi damer.. men begge må jo være fornøyde da :)) Ja noen ganger klarer man bare ikke å finne noe en vet man kommer til å bli fornøyd med.. og da er det bedre å vente litt :)) God helg til deg og dine også <3

    10. frodith: Det hender det ja..hehe… Takk ser bra ut …så får litt mer pynt komme etter hvert :)) Klem og kos deg med kvelden videre <3

    11. margarites: ..hehe.. ja det hender den forsvinner.. men greit når den ikke er på lydløs :)) Takk, liker å ha litt enkle stil nå etter vi flytte.. så dette passa bra inn syns jeg :)) God helg og klem til deg <3

    12. spisogspar: Takker :)) ..hehe.. pleier ha en fast plass..men så gjør man av og til noe en ikke pleier.. og vips er den borte :)) God natt <3

    13. Laila MA: Takker , ser fint ut nå.. men litt mer “pynt” før det er helt ferdig :)) Har vært å besøkt den nye bloggen..men ikke funnet ut hvordan jeg kan følge eller kommentere.. men klarer det nok etter hvert… God helg videre <3

    14. Jammen bra at du fant mobilen og at den ikke hadde regnet bort. Gratulerer med møblene! Fin arbeidsfordeling. Du fikk trimmet kjevemusklene med sjokolade – mumsinga – og mannen fikk trent både på hjemmebane og bortebane – med møbelmontering og med “Ordentlig” trening! 😉

    15. Det er fort gjort at ting går litt i stå innimellom. Og jeg er nesten overbevist om at mobiler har en egen evne til å gjemme seg, veldig dårlig gjort overfor oss eiere altså 🙂 hehe
      Det var i hvert fall noen veldig fine møbler! Enkle og pene, liker det 😀

    16. Så fine møbler da, virket solide og meget robust…utrolig at den telefonen kom under duken der med klype da…ikke lett å finne 🙂 Men fint ble det…

    17. Ikke helt uvanlig det der gitt.. har ikke tall på hvor mange ganger jeg har lett etter telefonen. Og i sånne montasjesituasjoner er jeg ille plaget av noen infame smådjevler som stikker av med verktøyet hele tida. Ha en flott helg og nyt stua.. det ble vakkert 🙂

    18. Ja,sånn kan det gå når hodet skal følge med på mange ting på en gang. Men du fikset det. Det blir flott med de nye møblene, det var en vakker vase, pluss at du fant igjen telefonene som sikkert følte den hadde vært på en velfortjent ferie. Klem til deg 🙂 Kos deg med nye møbler i stua! 🙂

    19. natheless: Ja ikke greit når det skjer for mye..hehe… Blir fornøyd nå ja..selv om litt pynting gjenstår :)) Glad tlf kom til rette ..kjedelig om man må ordne med sånne ting.. Takk, klem og fin dag videre til deg <3

    20. dedicat: Er nok flere en meg ja..får vel si heldigvis..hehe.. :)) Ja litt av hvert som kan komme på avveie i alt rotet.. Takker :))

    21. solliv: Skal være ordentlig det her..takk:)) ..hehe.. bare flaks jeg fant den..hadde den vært på lydløs hadde den vel liggi der enda…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg