Ved Åsendammen ! ( og motivet som beveget seg litt for raskt for fotografen..)

Her om dagen hadde jeg med makrolinsa og kjørte opp til Åsendammen  ! Dere som kjenner meg eller har fulgt bloggen min lenge vet at her pleide jeg å gå tur forbi da vi bodde i huset i åsen i Mjøndalen (siste halve året har vi bodd i leiligheten i sentrum av Mjøndalen )..

Var litt rart å være her oppe i nærmiljøet til der vi bodde i over 30 år..

Det var faktisk blitt litt forandring på det siste halve året.. for nå var det hugget mye skog så en kunne se ned til golfbanen og jordene på en annen måte en før..

Blir litt spesielt med makrolinse på slike “omgivelsesbilder”….men litt fint også syns jeg..

Pumpehuset på demningen…

Det ligger jo også en gård med mange hester der oppe, etter det var hugget ut var det plass til dem på andre siden av veien også..

Ser nesten litt vårlig ut det her…bladene er gule men gresset er grønt..

#åsendammen

Hugget godt ned…

Og da ble det jo god utsikt også…

#nyper

Litt mer høst…

Dette motivet hadde gjort seg fint med litt snø på grenene…men den får vente en stund til syns jeg..

Sto der så fin, men å stille inn makrolinsa skarpt raskt nok ..se det klarte jeg ikke… #rådyr #natur #friluftsliv #foto #mjøndalen

31 kommentarer

Siste innlegg