Ettermiddagstur med skygger og lys…

I ettermiddag mens jeg venta på at glasuren til kaka jeg bakte skulle bli kald. Tok jeg med kameraet og kjørte opp å parkerte slik at det er ca 10-15 min å gå opp til Portåsen..

På vei opp var sola på vei ned bak åsen..men da jeg hadde passert Portåsen og var på vei ned kom sola over åskammen og lyste opp på åkre og trær ..syns det ble fint med blandingen av lys og skygger..

Forklarer ikke så mye for har jo lagt ut innlegg fra disse omgivelsene tidligere også..men skriver litt under noen av bildene…

På vei opp mot Portåsen…

Har passert Portåsen som lå i skyggen….

Sola på vei ned her også…

Utnytter sollyset til en “skyggeselfie”….

Fin kontrast av sol og skygge…

På toppen her var det bare sol…

Ser utover bygda ..mot Øvreeiker…

Høst..og ettermiddag….

Nærmer meg bilen her…. #portåsen #natur #Mjøndalen #utno #blogg

30 kommentarer

Siste innlegg