Skjørt og bluse ..dagens antrekk !

Ikke ofte jeg bruker skjørt lenger, det har nok mye med at jeg ikke er med på noe særlig av “selskapeligheter “for tiden ! Men nå har jeg tenkt å bli flinkere til å bruke det til hverdags, så i dag da jeg var bedt på lunsj hos svigerinna mi “pynta” jeg meg med et nytt skjørt jeg har kjøpt..

Dette skjørtet ble jeg inspirert til å kjøpe da jeg møtte en tidligere kollega /sjef.. og hun hadde kjøpt farge nr 3 av dette skjørtet.. da tenkte jeg at det måtte jo være behagelig… og nå har jeg hatt det på meg tre ganger allerede i løpet av den snaue uka jeg har hatt det..og det ER behagelig..

Bildene tatt i full fart før jeg skulle bort, så er litt stygt på verandagulvet ser jeg…men ikke se på det..hehe..

Skjørtet er kjøpt på Shift (kr 699.-) Bluse fra Gina Tricot (299,-) Jakke fra Samsøe og Samsøe (999,-) Skoa har jeg hatt fra i fjor…kjøpt på Eurosko..

Hadde jeg tatt vekk smykket og hatt matte strømper hadde inntrykket blitt enda mer hverdagslig..

Med pumps blir det straks mer pyntet. Nå er det jo i tiden med bluser med litt spesielle ermer.. jeg orker ikke slike som er vide nederst for de “detter” jo oppi alt. Men denne som er litt vid , men har strikk nederst.. syns jeg var fin….. #shift #anemone #antrekk 

43 kommentarer

Siste innlegg