Knudsensmia.. og litt mer høstfarger fra Mjøndalen !

Dere som var innom bloggen min i går så at jeg var litt rundt i nærmiljøet og tok noen høstbilder HER.. Først borte på en liten haug med skog, på vei hjem svingte jeg bortom Wildenveysplass (en liten park i Mjøndalen).. rett ved der ligger det ei smie, nå tror jeg det bare er noen som holder på der som en hobby, men da jeg var barn var det aktivitet der daglig , da var det bestefaren til en gutt i klassen min som jobba der (eide vel smia også tror jeg ) Litt om smia kan du lese HER..

Skriver litt under bildene…

Koselig med slike innslag blant store moderne bygg i sentrum…

Høst i Veiabekken..

Høstfarger på trærne…

Godt fotolys…

Her et bilde fra jeg var borte ved “haugen”..

Dekorativt med gamle redskaper…

#høst #Mjøndalen #knudsensmia #foto

 

20 kommentarer

Siste innlegg