På besøk hos “heksa mi”..

Og da tenker jeg ikke på bloggen til Ei_heks.. selv om jeg har vært innom der også, og det er alltid hyggelig , se HER.. men her snakker jeg om ei fantasiheks som jeg hadde som lita jente..

Kort fortalt.. på vei mot Drammen ligger det et jorde og et grøntområde der det ofte går noen hester og gresser, men de var ikke der da jeg var der nå.. Da jeg var barn ( tenker sånn i 5-7års alderen) og var på bytur med mamma og satt på bussen til og fra hadde jeg en fantasifigur som var ei heks som bodde i det lille skuret oppe under trærne der oppe..

Jeg fortalte mamma historier om hva heksa holdt på med og hvem som var på besøk der osv.. tror de andre på bussen hørte historiene også..hehe..

Men jeg har aldri vært oppom der, før i forrige uke en dag som jeg parkerte og gikk opp å kikka. Burde vært enda “tøffere” å gått over gjerdet å sett inn i skuret.. men var litt redd noen skulle se meg..så ble litt på avstand..

Skriver litt under bildene !

Hun bor jo fint til da…der oppe under trærne..

Hadde vært gøy å titta helt inn….

Sånn omtrent så jeg det fra veien som barn.. og nå..

Måtte over her, men parkerte bilen for liker ikke kjøre over slike overganger om jeg ikke må…

Her kjører toget til og fra Drammen…

Gikk over denne kornåkeren her…

Og der står bilen å venter på meg…

Litt veggkunst… #Buskerud #barndom 

40 kommentarer

Siste innlegg