Liljer, Linerle og favorittsangen min om dagen !

Måtte bare ha med et bilde av Liljene som jeg hadde i vasen for noen dager siden, de sto ikke så lenge og de var litt klemt og ødelagte da jeg tok dem opp..men rosa og fine er de jo på bilde i alle fall..og jeg hadde litt glede av dem i stua også da…

#liljer

Bildet under tok jeg da jeg var i Drammen på Torsdag.. Nydelig fugl som sitter på bryggekanten og titter på meg. Det er vel ei Linerle, men ble litt usikker for de har jo ofte et tydeligere hvitt felt på hodet..kanskje denne er veldig ung enda…? 

Så var det favorittlåten da, hørte den på radio for et par uker siden og har spilt den om og om igjen etter det (Har jo alltid likt Leonard Cohen..men oppdaga denne sangen nå ) Anbefaler å høre på den mens du legger deg bakover og lukker øynene..

#musikk #skutebrygga #blomster #drammen #blogg

28 kommentarer

Siste innlegg