God høstmat …om du ikke MÅ ha alt fra bunnen av…

Som dere som følger meg vet hender det (ganske ofte) at jeg får litt hjelp av “Toro” når jeg lager middag. Ikke fordi jeg ikke klarer eller har tid til å lage fra bunnen av… men når du ikke er i form er det deilig å slippe å tenke på alt du må ha av ingredienser og få kjøpt det for å lage noe som smaker.. så da er det enkelt og godt nok med noen(nesten) ferdigprodukter..

Så tidligere denne uka ble det Stroganoff som smakte godt, selv om det ikke er så veldig flott på bilder..

Siden det var igjen et halvt salathode ble det salat i stede for kokte grønsaker ..som egentlig passer best syns jeg…

To pakker , så var det middag til mannen og meg i to dager..

Ca 1kg bankekjøtt, som først deles i biter, brunes i panna og kokes i litt vann ca 1 time… #stroganoff #mat #høst #bankekjøtt

30 kommentarer

Siste innlegg