Når mannen får bestemme sjøl ..

Fortalte i går at vi var på tur å plukka litt bær, og mannen brukte bærplukker. I mange år nekta jeg å bli med om han skulle bruke bærplukker, men så ga jeg etter å lot ham “få lov” (hehe)..så de siste par åra har han brukt den…men jeg fortsetter å renplukke med en gang..

Det blir fortere mer bær med bærplukker, og han pleier å renske bæra i skogen , men i går kom regnet litt brått så da måtte han ta plukkeren med bær urenska med seg hjem..

Skriver litt under bildene…

Sånn ser bæra jeg plukker ut..

Sånn ser bæra mannen plukker ut.. litt ekstra mye rusk her da, siden det begynte å regne. Men da får han renske selv også , når han er så trassen…Jeg hjalp ham litt da, han har jo så mange andre gode sider.. (hehe..)

#bær #bærplukker 

46 kommentarer

Siste innlegg