Det lille ekstra.. og et litt merkelig “oppsving”…

Som jeg fortalte i gårsdagens innlegg HER hadde jeg besøk til lunsj på Onsdag, da er det koselig å ha litt å servere som man ikke pleier å ha i det daglige..

Vi har stort sett egg, ost og cottagecheese , tomater og paprika i kjøleskapet til vanlig ..og i lengden er det det “vanlige” som smaker best..

Men av og til er det artig å prøve litt nytt , så da jeg venta besøk handla jeg med meg litt fra en butikk som har mye spennende og godt, har skrevet et innlegg om da jeg tok en kaffe der for en stund siden også..

Dekorativ og ganske god sjokolade, kosta 80 kr for ei plate, men hva gjør vel det når man ikke kjøper det hver dag…

Ikke sponsa, bare fornøyd kunde.. Den rødvinspølsa var kjempegod, og nydelige oliven også..

Så var det det oppsvinget da.. I går hadde jeg ca 96 norske lesere..ikke værst det, men det var sidevisningene som tok helt av..flere som har merka det de siste dagene ? Og i dag har jeg foreløpig 750 sidevisninger.. Hyggelig om noen har hygga seg med innlegga mine.. men tenker også det kan ha noe å gjøre med at blogg.no sjekker # , for har hørt at noen har blitt “tatt” i å gjøre feil med det.. Uansett fin fredagskveld til alle som titter innom bloggen min .. #mat #blogg ( det må vel være # innafor..hehe..)

20 kommentarer
    1. jeg hadde en dag med slik sidevisnings oppsving jeg også :)) men det var bare en dag hi hi .
      Den sjokoladen såg deilig ut og rødvinspølse er en favoritt hos meg :)) alltid hyggelig med noe litt ekstra når en får besøk ja

    2. Så koselig med litt ekstra. Det er jo lov det 🙂 Og i alle fall når en får besøk 🙂
      Den butikken du har handlet i, pleier jeg også å titte innom iblant. Jeg har noen krus jeg samler på, som de selger der 🙂 Og det er alltid kjekt å se om det har kommet nye motiver 🙂
      Jeg har ikke hatt særlig oppsving å snakke om. Men er jo ikke her så ofte heller 😉 Hadde et veldig oppsving da jeg skrev om konfirmantgaven for et par måneder siden. Men det var fordi mange ville se hvordan jeg laget den gaven 🙂
      Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld <3 Klem <3

    3. Eva: Hyggelig det ja <3<3 ..mye fint og godt i den butikken.. Leserne var jo ikke så mange flere, men merkelig sidevisnings tall.. Klem og fin fredag videre til deg også <3

    4. Jeg prøvde meg med clickbate i går kveld og du verden som det funket. Smilte for meg selv når jeg logget inn i formiddag. Må jo innrømme at antall som virkelig LESTE, lå på et mer normalt nivå. Og det var vel som forventet. 😉
      Jeg skal ha venninnebesøk i morgen og sitter og lurer på hva jeg skal servere. Tror jeg skal teste ut den nye ismaskinen min.

    5. Mmmm, godt å kjøpe litt ekstra innimellom. Og sånne pølser er skikkelig godt. Jeg er jo ikke “her” lengre, men har fått med meg # “opptøyene” Tenker vel det har noe med at folk “tar litt av” med de der #, og da forsvinner jo hele poenget. Så kanskje bra at de følger litt med? Jeg fikk oppsving da jeg rotet/ordnet litt på bloggen her hin dagen, men det var også lesere, rart var det likevel. Alltid litt gøy når pilen skyter i været 🙂 Ha en strålende fredagskveld du og. klem<3

    6. Min matgale verden: Smakte veldig bra det her :)) Ja , enig ..jeg har bare noen #..men synes folk burde fått beskjed, for ikke lett å skjønne alt sånt .. Flere lesere er jo alltid hyggelig , men såååå masse sidevisninger var jo litt rart syns jeg.. Takk og det samme til deg <3<3

    7. Godt å kose seg litt ekstra da…og ja..kanskje derfor det er oppsving i grafen ja..For fikk nå beskjed om at jeg hadde hash tagget masse..og de viste meg et bildet…og det er av innlegg fra et år siden!!! Nå begynner det å bli for dumt…herlighet…så ja..har du hashtagget bloggno? da er det det…Ha en god kveld!

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er det ja :)) ..hehe.. tror ikke det, var jo ikke så mange lesere..så en eller noen har bare sett veeeeldig mange ganger…
      Merkelig det der, jeg har bare # ordet blogg.. ikke bloggno.. Fin fredagskveld til deg <3

    9. solliv: Takk, jeg å liker det kjempegodt..:)) Det er det, men ikke sååå mange lesere..bare noen som har lest (trykket innom) mye… :))

    10. Oi, jeg som ikke spiser særlig med sjokolade fikk veldig lyst til å smake på den der altså! Den så jo god ut? 😀
      Noen dager har jeg også mange sidevisninger :/ Mulig det er selve blogg som er inne, men meg er jeg ganske sikker på at det ikke finner noen hashtag feil hos, så de må bare snike så mye de vil 😛

    11. Elevele: Den var god, også var den jo litt pen også..hehe… Ja det var liksom så veldig mange sidevisninger.. tror jeg er innafor med # jeg også… :))

    12. Den så nesten litt for fin ut til å spise også, men jeg hadde i alle fall prøvd å spise den 😛 ha ha..
      Ja, trur ikke du er så kriminell på den delen jeg heller 😉

    13. Elevele: Og nå er den spist opp..hehe… Nei prøver å bare ha noen # som har med innlegget å gjøre..men lett å gjøre en “feil”da…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg