Hei og velkommen..

Syns jeg må ønske dere velkommen inn på bloggen min siden jeg har vært fraværende et par dager..hehe.. Neida..(..eller joda ,dere er velkommen), men bilde er bare fra en dag i butikken.. og et bilde må jeg jo ha syns jeg..

Har hatt et par dager med minimal skriving på pc, for å spare nakken litt og for å “koble litt av” fra sosiale medier.. men jeg har titta innom andres innlegg da.

Også har jeg fått gjort et par huslige sysler, litt koselig det også…det kan jeg lage et innlegg om etterpå..

#blogg #hverdag

18 kommentarer
    1. Alltid kjekt å bli ønsket velkommen. Og en sånn dørmatte kunne jeg faktisk tenke meg å ha selv 🙂 Men enn så lenge har jeg en som er litt kjedeligere 🙂
      Er ikke innom her så mye jeg heller. Leser litt blogger da, og kommenterer litt av og til. Skal snart skrive litt selv også. Men trenger å ha litt driv for å klare det for tiden.
      Ha en fin ettermiddag og kveld <3 Klem fra meg <3

    2. Koselig og bli møtt med en slik velkomst her Anne. Er dessverre ikke så aktiv her jeg heller men hender jeg titter innom i ny og ne. Men kommer sterkere tilbake snart. Ja huslige sysler må jo også gjøres ,så en slipper ikke unna på den fronten:-) Ønsker deg en fortsatt fin dag og ro ned når du har litt vonde dager. Klem fra Marianne.-))

    3. Eva: Så bra :)) Har dørmatte med Velkommen på jeg..men ikke så stor som denne på bildet..
      Man gjør som man syns passer.. blogg skal være hyggelig.. Stor klem til fine deg <3

    4. Hobbystua: Takk så bra..hehe… Man må jo gjøre som det passer..men alltid koselig med innlegg og kommentarer fra deg..
      Ja litt MÅ gjøres..og litt er det koselig å stelle med… Takk snille du..Klem <3

    5. Det er bestandig koselig når man er velkommen! Har vært litt stille herfra en stund, men sånn blir det av og til. Skal nok komme tilbake med egne innlegg også 🙂

    6. Jeg er litt av og på her jeg også, avhengig av formen, men det er alltid hyggelig å bli ønsket velkommen.
      Og så får jeg ønske deg velkommen tilbake og løpe og lese hvor flink du har vært. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg