Nye blomster og høst på verandaen !

Nå var det meste av blomstene på verandaen blitt stygge, så da vi var i butikken i dag kjøpte jeg med noen blomster i høstfarger ! Erica, Lyng og Krysantemum.. jeg kan ikke forskjellen på Lyng og Erica.. og nå har det kommet så mange varianter av dem også..

Jeg kjøpte et par veldig billige og et par som kosta litt mer..så får vi se hvem som varer lengst !

Etter butikken i dag koste jeg meg med risengrynsgrøt og et blad . var faktisk deilig og sommerlig selv og jeg hadde “pynta” til høst..

Den over her var tett og fin og fikk hedersplass på bordet…

Litt på gulvet , men ikke for mye .. siden det ikke er overbygg (bare markise) og blomstene står der i sol og regn må de som regel byttes ut etter en stund…

De her har kommet opp på veggen nå. De har vært skrudd ned mens deleveggene har blitt malt…

Denne hadde vi fra før, fikk bare en stuss for å holde seg rund og lav…

Det er to sittegrupper på verandaen, så får vel pynte litt her også. Denne krukka var det urter i tidligere i sommer, får se om det blir en blomst ..eller kanskje finne litt kvister og slikt å ha i den… #høst #Erica #lyng #blomster #blogg

14 kommentarer
    1. Jeg å ser på balkongkassen min, og lurer på hvor lenge blomstene mine kommer til å holde. De har nemlig begynt å bli litt skranglete. Så at de hadde begynt å fylle opp butikkene med Erika, så det er kanskje på tide å skifte ut 🍁🍂

    2. Ja nå er det lyng tid…kanskje jeg også skal innvistere i noen sånne…for nå er jo verandaene så fine her…Ut å handle til uken ja…For jeg ELSKER jo lyng…Flott ble det hos deg! kos deg!

    3. Fine blomster. Nyter lørdagskveld hjemme alene, Gikk en kjapp tur i skogen og det var deilig med luft. I morgen blir det en tur med gode venner regner jeg med. Ha en fin kveld.

    4. Helge: Takk for det :)) Bra du koser deg hjemme og på fine turer :)) Vi har vært på tur å plukka litt bær i dag … Fin dag videre til deg :))

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Mye i butikkene nå :)) Hyggelig å pynte opp litt, særlig nå som været er bra også :)) Takker så mye <3<3

    6. Vera Lynn: Vi har ikke overbygg så blir fort for mye vann og så for mye sol…orker ikke ta inn blomstene , de får heller byttes litt oftere… Fin dag videre til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg