Lørdag… Skyggefoto.. “Grusom”selfie.. Og Pavlova på gang….

Ja her ble det lett blanding av mye “rart” i ett innlegg. Skriver litt under bildene….

En ganske vanlig lørdags formiddag for mannen og meg… 

 

Snart blir det skygge-utstilling hos Frodith, det kan du lese om HER… Alltid gøy å være med på det, og se alt det kreative folk har fått til.. (bildet her er skygge av mannen og meg, han ser ut som en kjempe, vel har han muskler..men jeg er ikke såååå tynn i forhold som her altså..hehe.. )

Og om du har en “grusom”selfie av deg og har lyst til å være med å dele den på bloggen kan du se innom hos Ei_heks HER… Jeg har jo ofte usminka bilder av meg, men liker å legge ut bilder jeg er sånn ganske fornøyd med. Her var jeg ikke mye “pen”..men måtte dekke det med litt tøys..lettere å dele da…

 

Nå har jeg handla inn til Pavlova (Toro varianten ), og tenker jeg skal lage nå…. #sommer #ferie #blogg #pavlova #toro

34 kommentarer
    1. Hihi, måtte le litt av den overskriften, og den “grusomme-selfien” :)) ! Mmmm pavlova er så godt…. Fikk lyst på! :)) God lørdag videre
      Klem <3

    2. Herlig bilde av deg 🙂 Ordet skyggebilde også, han er skikkelig kjempe i forhold 😀 Gleder meg til å se hva som blir med i Peter Pan :-)Takk for linking <3 klemmer <3

    3. JA den kjempen!! hihihi..da må jeg få tilbakemelding på den pavlovaen..DEN klarer kanskje jeg også å lage!! hihih ha en god dag!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: ..hehe.. :)) Kommer et innlegg, i alle fall om den blir vellykket….ser bra ut i ovnen nå.. Fin dag videre <3

    5. Hihi, jeg synes den selfien var ganske så fin og morsom jeg. Hvorfor skal alt være så velsminket og perfekt bestandig, når livet ikke er sånn… 😉

    6. Hihi…herlig selfie 😀
      Jeg leste det innlegget om grusom selfie utfordringen. Jeg har noen av dem, spesielt fra dager hvor formen er helt på bånn, men jeg holder dem for meg selv enn så lenge.
      Skygger har det altså vært så lite av her, at jeg må nok stå over det også. Men skal følge godt med likevel 🙂
      Pavlova har jeg aldri bakt, men det frister veldig, så kanskje jeg må det snart 🙂
      Kos deg med baking, og ha en herlig lørdagskveld <3 Klemmer <3

    7. Eva: Takk..hehe.. Må jo ikke alltid være med..men greit når man har bilder liggende :)) Jeg har bare lagte en gang før for mange år siden… men spiste det hos søsteren min..og den er veldig god :)) Lørdagsklem <3

    8. ..ja der var det hummer & kanari 😉 Likte den der selfien, da..hehe.. Er på vill leiting i arkivet mitt for å finne et bilde til den utfordringa – men man har jo en lei tendens til å slette sånne grufæle ting, haha =P Ha en flottersfin lørdag videre =D

    9. Den bollen minner meg om min datter, måtte kjøpe til henne i dag, for de selger visst ikke slike i Stockholm og hun reiser hjemigjen i morgen…
      Skyggen var fin den, men selfien var fæl….:) Og det var jo det som var meningen. Er ikke så tøff jeg…:)

    10. Hi hi det var en artig selfie 🙂 Det er dårlig med skyggebildemuligheter ute her om dagen, men jeg skal nå bli med hos Frodith likevel. Ble den Toro varianten god? For da er det jo enkelt å få til 🙂

    11. Så herlig bilde av deg og mannen 🙂 Har fått med meg Frodiths “innsamling”, må bare få litt mer sol, sånn at jeg kan få laget en skygge. Så deilig med pavlova, håper den smakte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg