Svaner i flokk og følge !

Disse bildene tok jeg for noen dager siden. Det er av svanene som holder til ved elva rett bak oss, de fleste av bildene har jeg stått oppe på broa å tatt..

Her er noen på vei i flokk og noen alene. Noen er på vei over til Krokstadelva ( der de fleste oppholder seg til daglig, mange mater dem der, det gjør ikke jeg ) og noen er på vei tilbake til Mjøndalen..

Jeg sliter litt med å få skrevet tekst under bildene om dagen, da må jeg legge inn ett og ett.. håper en av gutta kan hjelpe meg å fikse det, blir litt tungvint å holde på slik..

Så nå skriver jeg ikke noe under bildene, dere får bare se. Bildet der vannet ser svart ut er ikke redigert, bare at når man ser rett ned er vannet mye mørkere.

 

 

 

 

 

 

 

 

#svaner #Mjøndalen #Krokstadelva #ferie #sommer

38 kommentarer

Siste innlegg