Mens vi venter…

Ikke på høsten altså..hehe.. (forrige innlegg HER) Men mannen har fortsatt to uker igjen av sommerferien og vi har jo veldig lyst til å ta ei overnatting i Åsgårdstrand. 

Men det er koseligst når det er skikkelig finvær, så da får vi håpe det kommer snart..

Men i dag foreslo mannen at vi skulle ta en liten tur til et sted hvor vi var en del å bada før, men nå var det mange år siden…

Forteller senere hvor det var… så nå kan de som er litt kjent i Oslo-området gjette hvor vi var. 

Et “stort” hint.. Da vi var der sto vi ikke , men vi satt på H…


Vi kjøpte ikke pølser… men fin kiosk..


Vi drakk ikke øl… men fin flaske..


Gikk ikke inn på brygga her..men mannen bada…


Mens jeg gikk i strandkanten å lette etter motiver…. #sommer #ferie
 

 

26 kommentarer
    1. frodith: Hehe.. bare si det det du, ingen vinner og får premie hos meg…hehe… :)) Ble faktisk koseligere enn jeg hadde trodd også… var deilig temperatur :)) Klem <3<3

    2. Så fine bilder :)) moro å lete etter motiver, har gått rundt selv i dag i byen med kamera :)) jeg har ingen svar på spørsmålet ditt 😀 ha en flott dag videre <3

    3. karidansen: Fint sted ja, men hadde det vært sol hadde det krydd av folk der.. men i dag var det stille og deilig.. Huk heter det der, er vel Oslos mest kjente badested.. :))

    4. Jeg er i alle fall ikke kjent i området, men tenkte å gjette på Hvaler, he-he 🙂 Men du har jo allerede avslørt at dere “satt på HUK”. Ser ut som et spennende sted. Venter på fortsettelsen. Ikke trivelig at værgudene ikke er med dere nå, men håper dere får tatt den turen til Åsgårdstrand snarlig. Jeg kan melde om at om dere tar turen til Trøndelag, så skinner solen.

    5. toveview: Hvaler ligger lenger unna oss.. men godt tenkt :)) Huk er populært på fine dager…
      Ja satser på at det blir tur til Åsgårdstrand.. Heldig dere er, hadde jeg orka å reise så langt hadde jeg kommet med en gang..hehe…men vi har hatt finværsdager vi også da :))

    6. Ja, det gjør nok det, men du ser jo hvor kjent jeg er, he-he 🙂 Det hadde du nok ja. Jeg tror faktisk om vi har noen finværsdager nå, så topper dere lista om antall dager og temperaturer skal sammenlignes for denne sommeren. Helt sikkert!

    7. koselige bilder da,finnes det virkelig en slik kiosk i dag ? ser Margrete skriver Huk,jeg er ikke kjent så kunne uansett ikke tippet hvor dere var hi hi

    8. fruensvilje: Takk :)) Ja den er så fin syns jeg :)) Neida bor man ikke rundt her er det ikke lett å gjette på det :)) Huk er riktig det :))

    9. Ja jeg har jo absolutt null snøring på hva som ligger hvor der ned – men så veldig koselig ut..særlig den kiosken =) (jada – ligger litt etter med lesinga, hehe )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg