Dagens enkle antrekk… (antrekk 50+)

I dag har vi vært en tur i Asker og spist lunsj, må jo finne på litt annet en til vanlig når det er ferie..! Pynte meg veldig er jeg ikke så glad i, men med et ola-skjørt føles det “løst og ledig”…og det kan jeg like..

Ser at panneluggen må klippes snart..hehe..


På verandaen før vi drar…


Slike skjørt kan man jo pynte opp og ned som man ønsker…


Kameraet er selvsagt med….


Bytta skoa til noe jeg kunne rusle litt rundt i.. jeg har nesten alltid med ei cardigan -jakke..og knytt rundt livet blir det veldig ujålete….

Både skjørtet og blusen er fra H&M..   #ferie #sommer #antrekk #blogg #mote

24 kommentarer
    1. Du er så nydelig i deg selv, at jeg er sikker på at samme hva du iførte deg, ville du se absolutt smashing vakker ut <3
      Jeg skal selv reise på ferie i morgen, og da er et ola-skjørt med i bagasjen. For det er fint, samtidig som det ikke er stivt og jålete 🙂 Nå er jo jeg litt jålete da, og liker å pynte meg. Men greit at pynten passer til anledningen 🙂
      Kjente igjen kamera-reimen 😀 Jeg har nettopp kjøpt en ny og lenger reim, som jeg kan henge skrått. Dette for å unngå betennelser i skuldrene. Jeg er veldig plaget med det. Så nå skal kameraet endelig få bli med meg på turer igjen, etter en nokså lang pause 🙂
      Jeg hadde en kjæreste i Asker for en del år siden. Det var litt tungvint, og ble dyrt i lengden. Så vi avsluttet forholdet etter i underkant av et år 🙂
      Koselig med andrekksblogg 🙂 Og om et år passer 50+ definitivt til meg også 😉 Uansett, de antrekkene du viser frem, er så fine at de passer til oss på 40+ også 😀
      Gode klemmer <3

    2. Eva: Det var pent sagt :)) Kjekt med slike skjørt, men du er jo veldig fin med kjoler også du.. der sliter jeg med å finne noe som passer meg…
      Ja man må ha noe som ikke gjør at nakke og skuldre får unødige plager.. holder med de plagene som er..hehe..
      Ja det ble nok tungvint, men fint i Asker.. :)) Så bra, og koselig at dere “ungdommer”liker det også…hehe..:)) Klem og god tur i morgen <3<3

    3. Var enkelt og fint. jeg har også kjøpt meg et dongeriskjørt i år-fra B-young og er veldig fornøyd med det. Men det er både knapper , glidelås og lommer i. Nå har ikke jeg slik flotte bein som du da, men pytt, jeg bruker det likevel….:)

    4. Så flott og enkelt antrekk..liker det jeg…og du er jo så flott!! Så alt ser nok flott ut på deg!! ha en god kveld og Asker..ja det er mitt sted…der jeg vokste opp… 🙂

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk.. ja dette er jo enkle hverdagsklær , må ha ting som ikke ser for pynta ut..om det ikke er noe helt spesielt da :)) Ikke vært mye i Asker men veldig fint der <3

    6. Meget bra antrekk for en rusletur på byen! Løst og ledig, og pent. Så er modellen helt spesiell også da, nydelig! Det hender seg at H&M har noe som faller i smak, men noen ganger er kvaliteten dårlig. Men shopper en del der, selv, en kan jo gjøre noen varp 🙂

    7. toveview: Takk.. ja helt enkelt og greit det her :)) … åååh takk så pent sagt :)).. veldig variabelt det de har der som du sier .. både hatt klær jeg liker godt og noen som jeg ikke har brukt som er kjøpt der.. :))

    8. Veldig fint skjørte :), hvilken skjørte du anbefaler for hverdag mer kort eller lenge? Jeg liker bedre kort skjørt men jeg vil gjerne høre rådene dine :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg