Litt fra dagens badetur… Også er det utstilling i Galleri Frodith !

I mitt forrige innlegg Annebe “Bader med fisker” HER, fortalte jeg at vi hadde bada på Eikeren i dag.. det var utrolig varmt og mye sol i dag.. men nå skyer det til, så bra vi fikk vært på badetur igjen..

Vi fant en ny plass å ligge på.. enda kortere å kjøre en vi pleier.. og der var det bare oss som var..også en flokk med fisk …

 Jeg anbefaler alle å ta en titt innom Galleri Frodith, hvor også flere av mine bilder er utstilt.. Masse flotte bilder å se, også DEN kjolen til galleridirektøren da…


Riskaker og mannens rosinboller ble maten på tur i dag. Bada flere ganger for det var så varmt og godt.. og vi menga oss med fisken…


Ikke stinter akkurat…


Tok noen byks for å hente smulene vi kasta ut…. #sommer #blogg #ferie #utno #norge
 

26 kommentarer
    1. Fantastisk herlig bilder av de fiskene 🙂 Og kos med tur med mat og greier, jammen flaks mannen fikk lov å bake boller 😀 Takk for reklamen for Galleri Frodith, må jo få flest mulig til å se de fine bildene deres 🙂 KLemmer og fin kveld <3

    2. Helt utrolig de bildene av fisken altså..ER den så stor som det ser ut til også? hihih..Flotte, koselige bilder!! Ha en god kveld videre!

    3. frodith: Takker for det :)) Ja boller på tur er ekstra godt :)) Ja gøy at mange ser , for det var mange flotte bilder og bra ramme rundt utstillinga :)) Klem og fin kveld du også <3

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Hadde jeg hatt speilreflekskameraet hadde det nok blitt enda bedre bilder..men fornøyd med disse også :)) Ja mange av dem var sååååå store..hehe.. Takk og fin kveld du også <3

    5. Jeg er så fasinert av disse bildene av fiskene, og størrelsen på fisken :o)) Jeg besøkte Frodith’s Galleri på formiddagen, og koste meg med alle de flotte bildene :o))

    6. Så flotte fiskebilder!! Jeg har ikke badet utendørs i år. Det er sjelden jeg gjør det, for å gå på stranda er en av de tingene jeg synes det er koselig å gjøre sammen med andre!! 🙂

    7. Det var mange vakre bilder på galleriet til Frodith. I går ble det en kopi av en dag før. Bada først på Kalvøya så klokka 21 i tjernet mitt i lett regn, men hva gjør vel det? Er inne i en periode der jeg går mye så badeturen tok jeg på vei hjemover. Ha en fin dag.

    8. Helge: Enig det var det :)) Høres deilig ut med badetur både i saltvann og ferskvann.. Så bra du er i aktivitet og deilig å bade når vi endelig har litt sommer :)) Fin dag videre til deg også…

    9. karidansen: Takker :)) Vi bader nok mer enn de fleste “voksne”.. Ser nesten alltid ei dame alene med stol, kaffe og bok når vi er på badetur.. så man kan dra alene, men hyggeligst med noen da…

    10. Gosh, den fisken var nærgående, vet ikke om jeg hadde turt å bade der….. Hadde dere ikke med fiskestang?
      Sant det er deilig å bade i sjøen hvertfall? jeg foretrekker det , bader helst ikke i vann. Men har enda tilgode å ta et bad her til lands i år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg