Annebe “Bader med fisker”…

Å dansa med ulver hadde kanskje vært litt kulere… men ikke dårlig å bade med fisker heller syns jeg..hehe…  I dag har vi altså vært å bada på Eikeren , lå på en plass vi ikke har vært på før.. og der var det en stor flokk fisk som svømte att og frem mens vi var der..og kasta vi ut noen smuler hadde vi dem nesten på land…

Hadde bare med kompaktkamera, men det ble i alle fall noen ok bilder.. (kommer litt mer fra turen senere tenker jeg )..


Her er det sikkert noen fisk som svømmer like ved …eller rett under meg..hehe..


Ganske store var de også…


Jeg håpa på napp..hehe… #fisk #sommer #ferie #eikeren #øvreeiker
 

26 kommentarer
    1. Så store de var!! og derfor bader ikke jeg…en fisk kan jo komme å bite meg!! hihihi..særlig gjedda!! er helt tullete, men det er faktisk sant..følelsen av å ha fisk rundt meg liker jeg ikke..så DER hadde nok ikke jeg bada nei…hihihih..men morsomt..og ikke så ofte man ser det….Herlige bilder!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Kjempestore..hehe.. hadde ikke likt om jeg kjente noe var nær meg i vannet..men svømmer ikke på dypet da.. :)) Merkelig nok følte jeg at disse var litt tamme..hehe.. Takker <3<3

    3. Så moro 😀 Prøvde å fange en svær laks i ei elv en gang 😀 Tok en bærepose og gikk uti siden den sto på grunna. Jeg turte ikke, men jeg var helt ved den 😀 Var jo ei moro opplevelse da, hehe

    4. Hehe, ja den var fryktelig sto, og jeg ble litt redd altså 😛 Hehe. Var vel 13 år eller noe 😛 Men morsomt å se at den ikke ble skremt vekk med en gang jeg gikk i vannet 🙂

    5. Søtmonsen ): Ja de her og følte jeg var litt tamme og ikke lett- skremte.. men hadde de kommet borti meg mens jeg bada..da hadde jeg forta meg opp altså..hehe..

    6. Jeg er veldig pysete i vann. Og er det tegn til levende vesener, annet enn mennesker, i vannet, så ville jeg ikke ha puttet storetåa nedi engang 😉 Synes du er kjempetøff som svømmer og greier <3
      Jeg foretrekker nok bassengvann. Men det har også sine veldig negative baksider. Med andre ord, det er svært sjelden jeg bader 🙂
      Koselig innlegg dette i alle fall, fisken skjønte at du ikke var farlig <3
      Klemmer <3

    7. De var ganske store også 😀 I Hellas kom det masse små-fisk bort til meg da jeg gikk uti vannet og nappet meg i bena, det ble så intenst at jeg løp på land, haha!

    8. Vet ikke om du kan svare på det, men hva slags fisk var dette? Det er gøy å bade med fisker, gjorde det noen ganger når vi var på ferie i Hallingdalselva. De var bare yngel, og mye mye mindre :o))

    9. Eva: Kjenner jeg noe borti meg i vannet liker jeg det ikke.. men holder meg nær land..:)) Bader både i saltvann og ferskvann… :)) Ja vi ble liksom litt venner..hehe… Klem <3

    10. Bader heller med fisker!!!! :-O
      Har en sær og irrasjonell frykt for ulv. Har respekt for ville dyr, men ulven er jeg livredd. 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg