Kafèbesøk..og innom mormor en tur….

I dag lurte yngste sønn på om vi skulle en tur til Drammen..og det skulle vi, så da dro vi til CC som ligger der han trener så kom han og tok kaffe med oss ute på Baker Hansen der.

Sønnen er mye på reisejobb så han hadde lyst til å besøke oldemor som det var en stund siden han hadde prata med (min mormor på snart 98 ), siden hun bor like ved der gikk vi bortom å besøkte henne en tur også… 


Deilig i sola i dag, men litt mye skyer til å dra på badetur.. Sønnen viser frem de nye skoa han kjøpte til oldemor…


Er man blogger må man jo ta bilder i vindusspeilinger… selv om noen kanskje så meg inne..hehe… #sommer #ferie #bakerhansen #drammen #blogg 
 

 

20 kommentarer
    1. Så koselig <3 Kjekt når den yngre garde har lyst å besøke de eldre. Og jeg skjønner at han følte han hadde lyst på selskap av sine foreldre. Jo flere, jo koseligere ofte 🙂
      Beundrer at du har bestemor i live. Jeg har en gammel onkel i live, han blir 91 om et par uker 🙂 Jeg har også en tante. Hun er bare 80. Men ellers så er alle de eldste gått bort. Også de som var yngre enn disse to jeg nevner her. Så det er utrolig kjekt å lese om din bestemor <3 Helt fantastisk <3
      Fin selfie også. Og hvem bryr seg inne, når de ser en så flott dame? <3
      Ha en god lørdagskveld <3 Klem <3

    2. Ser ut som topp dag…ble jo varmt nok i dag…selv om det har vært noen skyer..Koselige bilder!

    3. Veldig tydelig vindusspeiling! Den kaka ser farlig god ut! Ostekake med bærfyll er en av mine favoritter – særlig hvis det er mandelbunn under. Skikkelig sommerstemning i de bildene! <3

    4. karidansen: Ikke sant..litt gøy med sånt :)) Mannen som spiste kake vettu.. var visst god :)) Takker :)) Kommenterte hos deg nå.. men noe gikk feil så vet ikke om den “kom igjennom”…

    5. Eva: Koselig det ja :)) Hyggelig når man er flere..jeg er jo oftest hos mormor alene :)) Ja det blir stadig noen som faller i fra.. når de er over 90 er det jo forventa.. men trist når noen ikke blir skikkelig gamle.. savne dem gjør man uansett da.. <3 Takker...hehe.... Klem <3<3

    6. Hvis de så deg inne mens du tok selfie, så tenkte de nok bare at der står en veldig flott dame :o)) Det er deilig med sommerdager, hvor man kan sitte ute på kafe med kaffe og litt å spise :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg