Nybakte rosinboller til kvelds..

Endelig fikk mannen lov til å bake boller..hehe.. Han har fått lov da, men vi har vært enige om at vi ikke spiser så mye sånt til hverdags .. men nå er det ferie og da er det kjekt å ha litt i fryseren å ta med på tur og lignende..


Måtte jo smake nå i kveld også da…veeeeldig gode…


Lagde dem ganske store så ble 16 stk av denne oppskrifta…


Om du lurer så er Elisabeth venninna mi..og denne oppskrifta har vi brukt i minst 30 år… #baking #sommer #boller #blogg #ferie

 

20 kommentarer
    1. Ja, lurt med noen sånne regler…for hvis man HAR ting i hus, så forsvinner det på et VIPS 😀 Så litt restriksjoner er nok lurt 😀 Så veldig gode ut 🙂 klemmer <3

    2. Ei_heks: Smakte bra..han er flink ja :)) Liker å bake litt jeg også.. men ikke når jeg “må” bare når jeg har lyst og det ikke er stress… Takk du også <3<3

    3. Oh nammm!!..det så godt ut, ja..slår definitivt mine vafler som jeg hadde i kveld – laget med lettmelk, sukrin, sammalt spelt og havregryn..er så sunt at det er reint kvalmende, hehe =P Lurt å bake opp og fryse – men jeg er totalt bolloman – så jeg kan ikke ha en eneste bolle i nærheten, for da ryker den fort som fy..tji-hiiii =D

    4. Helene: De ble veeeeldig gode :)) Kan være kjekt med noen sunne varianter også… Hehe.. lett å ta opp når en først har.. derfor fyller vi ikke opp fryseren med sånt til “vanlig”… :))

    5. Hei!
      Jeg kan spise 5-6 boller på en gang om jeg får anledning,,,,,,,,,,,,,,,, elsker rosinboller…………og på bilturer kjøper jeg av og til rosinboller – sånn 3 eller 5 i posen og spiser ALLE!! Sånn hunger etter søtt av og til tror jeg. Sjokolade klarer jeg meg uten 🙂
      De såg gode ut de bollene du laget 🙂

    6. Nammm..ja det er skummelt å ha i hus..da blir det mye “kos” Ser jo så deilig ut..og jeg kunne godt ta en bolle til frokost….hihih

    7. Etdiktomdagen: Hehe.. mer enn to orker jeg ikke..:)) Må være rosiner i … Ja heller bolle enn sjokolade.. Mannen som bakte og de var gode ja <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg