Slutt på sommeren.. men jeg har da blitt litt “brun”..

Syns vi har vært heldige med været første ferieuka til mannen , har jo vært mye sol og flere badeturer… så skal ikke klage ! Men i dag regner det igjen, så da får vi passe på å ha litt skikkelig middag for det blir det dårlig med når man er på badetur.

Skriver litt under bildene..


Vått på verandaen i dag…


Men vi har hatt flere slike dager..og jeg håper og tror på mer av det…


Fått litt farge på beina etter badeturer i finværet…beklager slitte sko..hehe… #sommer #blogg #ferie #yr #foto
 

22 kommentarer
    1. maiken: Fått litt farge ja.. men satser på mer sol også :)) Ok det regner i dag.. men så får det bli maaaaange dager med finvær igjen….

    2. LITT brun du liksom 😀 jeg er som et hvitt laken i forhold. Du er VELDIG brun 🙂 Håper på fint vær neste uke, da Kjersti kommer til byen 🙂 Klemmer <3

    3. ..ja du var brun, gitt..jeg får alltids litt farge..etter hvert..men ikke i nærheten av sånn som deg 😉 Får håpe godværet kommer tilbake snart, da 🙂

    4. Helene: Jeg blir ganske brun..om det er sol da..hehe.. Men var mer opptatt av å bli brun i ungdommen.. Nå er det bare når vi er på stranda jeg orker å sole meg .. ja må ha mer sommer altså <3<3

    5. Du har jo virkelig fått farge! mer en hva jeg har…og vi bor ganske likt..hihih..men jeg soler meg ikke..og bader ikke…Kos dere videre, og håper der for enda mer sommer! God helg!

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Blir fort brun i grunnen.. soler meg nesten bare på badetur…men det er vi jo på så fort det er mulighet..hehe.. God helg <3

    7. Sist jeg oppholdt meg bittelitt i solen med solfaktor 30 blei jeg solbrent- me don’t like. Så nå har jeg gått til innkjøp av solfaktor 50! Ha ha

    8. Hmmm, jeg velger å tro at sommeren bare tok en liten pause, for i dag skinner sola igjen her i Oslo. Det kom litt regn her i går også, men det var så lite at jeg ikke ble våt :o)) Ha en fin lørdag!

    9. Jeg oppholder meg svært lite i solen, men det er jo umulig å unngå helt 😛 Finner ikke kun skygge når jeg må gå tur med Petter liksom 😛 Men, i disse dager er det så varmt at turen blir lagt til kvelden når solen er på vei ned- alt for varmt for pelsballen å gå tur når solen står høyt på himmelen 🙂
      I går var jeg på grillfest med nye venner og hadde smurt meg med solfaktor 50. Likevel er jeg bittelitt rød i dag. Bahh.

    10. Elevele: Kan bli for varmt, måååå være ved vannet ..:)) Grillfest var nok kos, men solbrent er vondt..håper det bare var litt rødt… Klem <3

    11. Du har MYE mer fagre en meg. Når jeg er ute er det i arbeidstøy som er langt. Så jeg er så kritthvit som veggen jeg driver og maler. *ler*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg