Ikke helt dagen i dag… men nudlene smakte bra…

I går kveld bestemte vi oss for å ta en tur til Åsgårdstrand i dag, for å overnatte på hotellet der. Men jeg sov dårlig i natt og var ikke i god form så vi dro nedover og ville vente med hotellbestilling til jeg fikk kjent litt på formen ( er i underkant av en time dit så går an å ta dagstur også )..

Formen ble ikke bedre, og været var ganske ustabilt. Så vi gikk for å ta en kaffe der og så dra hjem.. Skulle tatt bilde av skolebrøda men hadde glemt å sette inn batteriet i kameraet.. så det var de bildene..men har jo hatt mange skolebrødbilder før..hehe..

Så ingen bilder fra Åsgårdstrand i denne omgang..

(skriver litt under bildene..hadde det lille kameraet i bilen så fikk tatt bilder etterpå)


På vei hjem bestemte vi oss for at vi skulle spise middag på Stallgården i Drammen..mange år siden jeg har vært der så gleda meg til god biff.. men vi var der halv tre og det åpna ikke før fire…


Så skulle vi prøve Lizzi`s da som ligger rett ved siden av, det er mer en pizza resturant.. men de har også lasagne så tenkte å ta det, vi satte oss ved bordet og venta på kelner.. men så fant jeg ut at jeg ikke orka vente på mat ..så vi gikk derfra igjen..


Bestemte meg for at jeg ville kjøpe med nudler hjem , for det er raskt å lage.. kjøpte også med en Daim for det er så “moro” å prøve å spise av sjokoladetrekket uten at den knekker..men denne var ferdig knekt fra butikken..hehe..


Jeg skule klippe opp posen til krydder til nudlene..men mannen hadde allerede klippet opp den andre siden…


Nudlene smakte bra…heldigvis..


Mannen måtte ha litt proteiner også.. så han tok kylling ved siden av…


Nå går jeg her i pysjamasbuksa og håper på en bedre dag i morgen… #ferie #sommer
 

18 kommentarer
    1. Koselig innlegg selv om formen din ikke spilte på lag <3 Fine bilder også! Kjenner til slike dager ja! Dere har i alle fall mange fine ideer for å kose dere <3 Du har helt like kose klær og sko som meg :). Godbedringsklemmer <3

    2. Så koselig dere skulle ha det, og så ble det ikke helt som planlagt. Men flinke er dere til å gjøre det beste ut av situasjonen.
      Jeg har heller ikke en god dag. Hadde en shopping avtale med en venninne, og holdt på å svime av flere ganger. Så vi måtte bare dra hjem igjen. Hun fikk shoppet et par ting, men jeg bare hang etter med null shopping inspirasjon 😉
      Det var koselig fordet. Men godt å komme hjem igjen. Resten av dagen gikk med til å sove 🙂
      Ønsker deg en fin kveld, tross formen <3 Klem fra meg <3

    3. Ish..høres ut som en ikke helt god dag…Så håper dagen i dag ble bedre! Ha en god kveld!

    4. Eva: Ja planen var god den.. fikk kost oss med en kaffe da.. :)) Det så jeg sånn er det når man ikke er frisk..men heldigvis noen dager som er litt bedre :)) Stor klem til fine deg <3

    5. marianne kaspersen dignes: Takk for hyggelig kommentar :)) Ja vi prøvde i alle fall…hehe… Deilig med slikt kosetøy … Takk og klem til deg også <3

    6. Så trasig at det ble dårlig med søvn og deretter en dårlig form dagen etter! Men fine bilder fra turen <3 Ønsker deg en god natt og god dag i morgen <3 <3 <3

    7. Synd med formen. Håper du er på bedringens vei. Lizzi’s har jeg vært og spist pizza for mange mange år siden. Jøss, så det stedet finnes ennå….. ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg