Lørdag… igjen !

Syns dagene og ukene går fort ! Sitter å tar en kaffe med mannen i byen den ene lørdagen…og vips så sitter vi der igjen neste lørdag…hehe…

I dag ble det ute på La Boulangerie.. der er det mye god bakst, og det var lenge siden vi hadde tatt kaffen der.. og fra i dag blir det sommerstengt der et par uker…

Mannen har starta ferien.. men vi tar en dag av gangen, håper på noen småturer og et par overnattinger .. men ellers kose oss hjemme, på badetur…og på kafèturer da..hehe…


#drammen #sommer #ferie #laboulangerie #blogg
 

 

22 kommentarer
    1. Herlig med kvalitetstid sammen <33 I dag har jeg bare slappet av hjemme.. sov litt dårlig i natt 🙂 Ønsker en strålende lørdag, flotte dame <3 Stor sommerklem <33

    2. Lørdager ruler! Virkelig! Den aller beste dagen i uka, tror jeg. Bortsett fra fredag etter klokka 15.30, he-he 🙂 Dere koser dere fælt kan jeg se. Alltid hyggelig med et cafèbesøk. En tidligere arbeidskollega av meg har startet en ny koselig cafè her i Levanger, og til helga skal jeg dit definitivt. Den heter “Nabo`n i Nerby`n”. De har utrolig mye god hjemmebakst, både til kaffe og til et glass øl. Deilige bakverk også her, ser jeg. Jeg hadde definitivt ikke vært så sunn som deg her, tror jeg hadde valgt de croissantene med melisdryss- og sjokolade på, he-he 🙂 Men det er nok grunner til at du holder deg så høyreist, slank og fin, men det buler ut både her og der på meg LOL !!! Håper dere får late fine solrike dager i ferien, kos dere videre!

    3. Deilig med hjemmeferie når det er planlagt..dere har jo flyttet i nytt hus..så skjønner at dere vil kose dere hjemme..Kos dere! ha en god kveld!

    4. toveview: Fint med lørdager i rolig tempo 🙂 Kos med en liten tur til byen..og da helst på formiddagen :)) Dit må du ta en tur…høres koselig ut…
      Mannen spiser havregrøt før han drar.. så blir kake på ham som regel.. Jeg tar det som frokost så da er det greit med noe som ligner på mat..hehe.. men av og til blir det skolebrød også.. :)) Takker så mye <3<3

    5. Dro til Kalvøya i dag og bada i sjøen og det var deilig. Godt og dra vekk fra Drammen noen timer. På veien hjem stoppa jeg på Holmen senter og tok en kaffe. Nå har jeg slappet av noen timer men nå venter en ny skogstur med bading. Man må nyte sommern så lenge man kan.

    6. Helt enig, jeg, Annebe. Skjønner ikke hva som skjer egentlig. Dagene, ukene og månedene, det forsvinner som dugg for solen. Husker min gamle far på 95 sa at dess eldre han ble, dess fortere gikk tiden. Ikke skjønner jeg at det kan gå raskere enn nå. Fortsatt god sommer.

    7. ingridtunheimr: Nei dagene bare fyker av sted.. de går vel like “sakte” som da vi var barn… men det føles ikke slik..hehe… Takk det samme til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg