Akkurat penger til to IS og en kaffe…

Først av alt så har jeg plundra med å komme inn på Blogg.no i dag.. kommer opp en reklame som jeg har slitt med å få fjerna.. mulig den dukker opp igjen så da får dere ha meg unnskyldt om jeg blir borte en stund igjen…slitsomt med sånt..

Men altså… siden mannen starta med ferie i dag tok vi motorsykkelen å kjørte ut å kjøpte softis på Lierkroa som ligger like ved Drammen. IS passa jo bra i dag da det er dagens utfordring hos Frodith også..

Vel fremme ved Lierkroa oppdaga mannen at han hadde lagt igjen bankkortet hjemme , men hadde en hundrelapp.. Jeg tok liten is med strø mannen tok en stor uten, det ble 75 kr.. og da var det akkurat igjen til en kaffe også…hehe… 

Da ble det i alle fall ikke helt bomtur..


#sommer #ferie #harlydavidson #lierkroa #penger
 

 

36 kommentarer

Siste innlegg