Kan anbefales ..og anbefales ikke .. Og dagens foto-utfordring !

I dag har jeg vært til fysioterapi igjen og når jeg har vært der får jeg ofte vondt i hodet.. så da kjøper jeg noe som kan spises i bilen på vei hjem . Det må være noe som det ikke blir så mye søl av…

Banan kan alltid anbefales..hehe.. og i dag kjøpte jeg en YT med banan og jordbærsmak… den var veldig god syns jeg.. mye banansmak så man må like det…

(Ikke sponset)

 

Men den Skyren under her som jeg kjøpte en annen dag etter fysioterapi syns jeg det var litt rar konsistens på.. å drikke av tut i alle fall … men sikkert mindre kalorier for di som ønsker det… men bananen smakte bra da…

Og så var det dagens foto-utfordring fra Frodith som er sol .. ikke noe sol i sikte her i dag så bruker dette bildet som er tatt av kveldssola ved Åsendammen i Mjøndalen … 


#sol #sommer #blogg #Mjøndalen #ferie
 

 

24 kommentarer

Siste innlegg