Her blir det liv ..rai-rai…

Ja nå er sommeren reddet..hehe.. Tror dere som følger bloggen vet at vi ikke er sååååå glad i vin..eller alkohol her i huset ..men vi er ikke avholds heller…

Flaskene her fikk mannen på jobben på fredag, sommeroppmerksomhet (de fleste der begynte ferien nå, mannen jobber ei uke til)  Lekre flasker og forhåpentligvis smaker innholdet bra også..og i løpet av en hel sommer går de nok med.. reker og hvitvin en dag kanskje… 

Ønsker alle ei fin kommende uke.. ferie eller ikke.. !


#sommer #vin #blogg #ferie #vinmonopolet
 

 

 

22 kommentarer
    1. Oi, Ja vi er også treige her i huset, blir støv på flaskene og øl må drikkes før de blir for langt etter holdbarhetsdato 🙂 MEN vi kan kose oss, når jeg var på all inclusive nå så tok jeg et halvt glass med Sangria, jeg tok en slurk og dattera 🙂 Når jeg har dame selskaper så går det i Cava og Prosecco, så har du problemer med Proseccoen så kommer jeg med ferja over! Nyt sommeren og kose dere masse <3

    2. marianne kaspersen dignes: Det smaker med et glass av og til… men kan kose meg like mye uten alkohol… :)) Fint å ha det som litt “ekstra”noen ganger…
      Hehe..satser på vi får den i oss… eller så gir jeg beskjed… :)) Kos deg med sommer du også <3

    3. Da, får du huske å kose deg, blir fort eddik hvis de blir stående for lenge. Så husk å nyte, ser delilig ut disse flaskene med innhold.

    4. Så koselig å få en sommer gave..jeg er heller ingen vindrikker..men kan kose meg med det om jeg får det servert..

    5. Kos dere 😀
      JEg er heller ikke klad i vin, kunne så ønske jeg likte det. Høres så koselig ut å ta seg ett glass vin på terrassen om kvelden hehehe

    6. Åh så koselig, da =) Skal innrømme at jeg er veldig glad i både rødt og hvitt i glasset – men har ikke smakt noen av de der..men jeg kunne nok funnet på å kjøpt den til høyre..fordi jeg likte flaska, hehe..er håååpløs med det der – å velg produkter ut i fra hvordan innpakningen er..tro meg – jeg har brent meg en del ganger på spesielt fuktighetskrem, fordi krukkene de har vært i, har vært sååå søte eller kule – og så har det vært bare jårr til produkt =P

    7. Helene: Var hygelig ja :)) ..kan smake , men jeg liker å kunne kjøre om det skulle være noe… Lekre flasker faller jeg for også…hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg