Blomster og vann.. (Frodiths sommer-foto utfordring..)..og en liten beklagelse….

Om du ikke har fått det med deg enda er det nå mulig å være med på en liten utfordring hos Frodith..se HER.. De fleste starta i går, men da hadde jeg “bloggefri” så da kommer det to bidrag fra meg i dag ..liker ikke å henge etter..hehe..

Også var det beklagelsen da…. noen ganger “skroller” jeg nedover bloggen min og ser ujevnt tall på kommentarer.. tar en titt og ser at det er en kommentar her og der som jeg ikke har svart på.. og det er ikke meninga altså.. men blir litt dumt å svare to uker etter for eksempel. så her og nå UNNSKYLD til dere det gjelder…

Dag 1..


BLOMSTER som pynt på mat …

Dag 2…

Lekkert og godt VANN jeg fikk servert hos svigerinna mi her om dagen… #sommer #blogg
 

24 kommentarer

Siste innlegg