Litt mer bading !

Jeg har inntrykk av at mannen og jeg er mer “ivrige” på bading enn de fleste jeg kjenner på over 50 år.. hehe.. Jeg er aldri lenge ute i vannet , men bare mååå avkjøle meg om det er varmt i lufta…

Vi var jo på Eikeren her om dagen…fikk høre av ei dame som hadde målt temperaturen i vannet der at det var under 14 grader da vi bada..

I dag ville vi se litt båtliv så vi dro ut til Kalvøya (mellom Drammen og Oslo ) , der var vannet varmere 17-18 kanskje… Men det var litt mye skyer som kom og gikk… men fikk vært en tur ute og “opplevd” litt sommer… 


Da er det sommer…

Mat må man ha med om det skal være noe kos….


#Kalvøya #sommer

 

 

 

 

28 kommentarer
    1. Ja kalvøya er det mange år siden jeg var sist…et flott sted..og man får sett masse båtliv..flotte bilder! og kos dere med bading..Er ikke noe badenymfe selv..men liker å se andre bade!

    2. Det så jammen kaldt ut! Men salaten så god ut 😉 Har enda ikke badet i år, skulle foreslå det for søster’n om det ble like varmt i dag som i går, men siden det ikke ble det, ble det en deilig sløvedag i stedet :-p Kos deg med resten av kvelden <3

    3. A February Girl: Det var deilig å bade altså :)) Ta det når det er skikkelig varmt igjen du.. må jo tro det blir mer sommer :)) Takk det samme til deg <3

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Fint der ja, og vi finner en plass utenfor strendene så vi ligger litt for oss selv (nesten)… :)) Er det varmt må jeg ha en avkjøling.. men man må gjøre slik en syns er best selv :))

    5. Når du nevner Kalvøya, så tenker jeg egentlig mer på musikk, fest og morro…. Deilige sommerbilder, som faktisk får meg til å ta et dopp i det blå vannet. Det har virkelig vært varmt og og godt de sistene dagene å jeg nyter det virkelig :o))

    6. Vera Lynn: Ja husker det ra jeg var ung.. men har ikke vært på konsert der selv… Takk, ja deilig med litt sol og sommer… selv om det har blåst mye i ettermiddag…

    7. Herlige bilder. Det siste fikk meg til å smile. Rett ved siden av der det bildet er tatt var jeg på date en gang. Den siste av noen få og det var i grunnen helt greit. 😀 😀 😀

    8. Ei_heks: Takk :)) Ja det er jo fint å sitte å se utover vannet på date.. selv om det ikke ble noe varig ut av det håper jeg det var en hyggelig opplevelse… :))

    9. Du er en skikkelig friskus! Bade i 14-18 grader! Jeg skal ha godt over 20 før jeg hiver meg uti, så jeg bader stort sett bare i Adriaterhavet om sommeren. Mange år siden jeg badet sist her hjemme. Utetemperaturen innbyr heller ikke til bading, for i helgen har det regnet igjen. Ha en flott uke 🙂

    10. Bade….hmmm… sist jeg var i sjøen var vel i Tyrkia for mange, mange år side. *ler*
      Liker at det minst er 25 grader i vannet før jeg begir meg uti. Ikke mye viking her nei.

    11. margarites: Er det varmt nok i lufta bader jeg, men over 20 er jo deiligst da :)) Håper sommeren blir stabil i hele Norge snart :)) Fin uke videre til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg