Et lite utvalg bilder fra gårsdagens tur til Portåsen !

Jeg har jo hatt noen innlegg fra Portåsen siden jeg begynte å blogge ! Det er jo så fint der og i området rundt HER kan du lese litt om Portåsen..

I går var jeg egentlig i dårlig form , men fant ut at jeg måtte komme meg ut litt .. og denne runda er på i underkant av en halvtime, men oppslukt av fine motiver går det fort en time eller to..så da får men vært ute litt..også er det fin trim å ligge på bakken å ta bilder..kjenner det i magemuskla…hehe..

Tok mange bilder , men begynner med et lite utvalg av varierte motiver her… Og om du ikke så gårsdagens innlegg kan du se hvem jeg møtte på HER..

 


Turselfie, mye sol og vind derfor litt lyst bilde..men litt fint lys også syns jeg….


Denne broa er ganske ny, den som lå der da jeg var barn var laget av tømmerstokker… Trollbrua kalte vi den..


Syns denne kvisten var litt fin, selv om det er “høstfarger”…


Idyllisk sted…


Fine blomster…


Vaier litt i vinden….


Rødmalt stue….

Vakre blomster og grønne enger …. #portåsen #sommer #mjøndalen

14 kommentarer

Siste innlegg