Dagen i dag ….så langt !

Enkelt og greit vært en liten tur i butikken kjøpt en bagg til badetøy som jeg håper vi får brukt for i år..hehe.. kjøpt ei grønn plante og tatt en kaffekopp.. Kveldens Sankthansfeiring blir brødskiver og en tekopp… og resten av helga går nok i samme tempo… stille og rolig altså…


Ikke noe “jåleri ” men det enkle er jo ofte det beste som det så fint heter….


Et blad er koselig å se i når en sitter slik alene….


Hadde en fin rosa strandbagg, men den har jeg kvitta meg med  for siden det ofte er mannen som bærer baggen likte han ikke så godt å bære den rosa..hehe….nå må han vel bli fornøyd med denne i maritim stil..


#hageland  #eikersenteret #match #kkmagazine  #blogg
 

16 kommentarer
    1. Ha-ha, skjønner godt han vil ha Blå bag 😀 Samme hvis man har en HUND som skal bæres, ville helst hatt en STOR en om jeg var mann 😀 hi-hi
      Her er det lite planer for kvelden. Mest surre hjemme. Deilig. Og i morgen festival 🙂 klemmer og fin kveld <3

    2. herlig! du kan alltid bade i regnvær😂 godt å slappe av senke skuldrene 😄 stille og rolig kveld her. pynte gaver og feire venninne imirgen. godt bagen ble blå…skjønner at han ikke vil bære en rosa😂 kos dere

    3. lindusen: Det er sant.. men håper på sol da :)) Det høres hyggelig ut :)) ..hehe.. ja denne kommer han til å like bedre vettu.. Takk det samme <3

    4. Skjønner jo mannen din litt da…bedre med en blå bag ja…hihih..men syns det er stilig jeg når mennene bærer håndvesker og rosa bagger..hihi.. Høres litt stusselig ut med brødskive til middag da..hihih..men noen liker jo det..jeg er mest begeistret for middager…kos deg med kvelden..

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: ..hehe.. han bar den , men likte det ikke.. denne bærer han nok med stolthet :)) Vi har sjelden middag på fredager..men kanskje det blir litt eggerøre eller noe på brødskiva :)) Fin kveld til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg