Dagens smoothie.. det kunne vært værre ….og jeg skal ikke begynne med tennis…

Litt rar overskrift ..men så er jo jeg litt rar også da..hehe… Men greit å samle noen småting i samme innlegg syns jeg.. og “alt” det her er fra dagen i dag..

Skriver litt under bildene …


Dagens smoothie ble ikke like rosa som sist jeg lagde HER, men det er fordi nå brukte jeg bare blåbær i stedet for bringebær og blåbær…men minst like god..


Her er ingrediensene.. tok i noen isbiter siden det ikke var frosne bær…liker at den er kald ..


Da jeg kom fra butikken var alle egga velta ut i posen, men tenk om de var blitt knust..og tenk om blåbæra hadde trilla ut også.. det hadde vært værre..hehe..


Om jeg skal lese ute når det er sol liker jeg å ha en slik skygge i stedet for solbriller.. Denne jeg kjøpte i dag er litt tennis- inspirert .. men noe tennis blir det nok ikke på meg i sommer… #smoothie #mat #blogg #Mjøndalen #sport1
 

34 kommentarer
    1. flaks i uflaks må jeg si når ingen egg ble knust :=) er så flink til å lage smoothie du,det er noe jeg ikke kommer på,likte også den tennisinnspirerte skyggelua di,fin den

    2. Smoothien så god ut – og ja – den må være kald =) ..liker sånn “tenk om – det kunne vært verre” tankegang – ting blir ikke så ille da =) Fin skyggebrem – må være veldig kjekt å ha i sola, mens man IKKE spiller tennis, hehe 😉

    3. Helene: Takk..ja iskald og nylaget :))..ikke sant.. det er best å se det slik noen ganger… Ja bare sitte å nyte sola må jo være lov det også..hehe..

    4. fruensvilje: Helt klart :)) Lager ikke ofte , men nå har jeg blenderen lett tilgjengelig så da er det enklere :)) Takk..ja den er sporty og fin .. :))

    5. Ja det var overskriften sin..hihih..alt i et..Ser god ut med smoothi..må kanskje lage litt mer av det igjen.. Jeg går jo med cap..og det er mye pga sola som blir for stek for øynene..og jeg klarer ikke linser…og da blir solbriller vanskelig..Den så veldig praktisk og luftig ut! Ha en god kveld!

    6. Smoothie er herlig. Alt for lenge siden jeg laget meg en, så mon tro om jeg ikke skal i fryseren og finne noe bær. Tapp for inspo. Og kul solskygger det der 🙂 Tror egentlig du hadde kledd å spille tennis. 🙂 Ha en fin kveld. klem<3

    7. Min matgale verden: Enig det er godt :)) Er det noen som inspirere så er det jo du :)) Hehe.. sånt lite skjørt også da… Takker så mye og klem tilbake <3

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja lett blanding det her..hehe.. Kjekt med en liten skygge når sola skinner.. Takk for hyggelig kommentar ,,og fin kveld du også :))

    9. Jeg har begynt å ha oppi en skje med havregryn i mine smoothies, så blir den enda sunnere, for havregryn er jeg ellers ikke så flink å få i meg…
      Kanskje tennis hadde vært noe for deg? Caps/skygge på hodet når man leser er et godt tips, så kanskje jeg prøver det samme. Fin var den også!

    10. maiken: Lurt det..spiser en del havregryn ellers men det skal jo være veldig sunt så litt mer er nok bra 🙂 Tror ikke jeg hadde vært så god på det .. Jeg syns det er deilig for å unngå sol i øya når jeg har på lesebriller… Takker :))

    11. Smoothie er friskt og godt, jeg ble “forelsket” i mangosmoothie når jeg bodde i Texas. Flaks at de eggene var like hele i handleposen din – det kunne fort blitt blåbæreggedosis i posen.
      Kul solskygge, jeg synes lyset blir skarpt selv om jeg har caps på, så jeg må ha solbriller også.

    12. Smoothi er ikke helt min greie, det er jo fruktdrikk men smoothi lyder vel bedre da..Men jeg har nok smakt det men det kan bli for mye fruktsmak på en gang. Men de ter helt sikkert egne smoothibarer i likhet med kaffebarer. Ha en fin kveld.

    13. Helge: Mye frukt eller bær ..men yoghurt også da :)) Syns det er deilig som variasjon men kjøper det ikke “ute”..må ha kontroll på hva som er i da jeg ikke tåler alt av frukt… :)) Takk det samme til deg :))

    14. margarites: Tror ikke jeg har smakt med mango..men mango er jo godt da :)) Ja det kunne blitt ei “salig røre”..hehe..
      Om jeg ikke leser har jeg på solbriller.. men må ha på vanlige briller når jeg leser og da er det kjekt med bremmen :)) Sov godt <3

    15. Smoothie er godt, og man kan jo lage det av alle type bær eller frukter. Min favoritt for tiden er en med appelsinjuice, vaniljeyoghurt og frosne mango, ananas og papaya. Supertgodt 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg