Moteblader til inspirasjon ….eller ikke…

Det hender rett som det er at jeg kjøper meg et “moteblad”. Jeg liker å følge litt med på hva som rører seg i moteverdenen , selv om jeg har min egen enkle , klassiske stil…

På bildet under her kan jeg f.eks sitte å tenke på hvilket antrekk jeg skulle valg om jeg “måtte” velge et..og valget hadde nok falt på den gyllene buksa og genseren nede i venstre hjørne..kåpa kunne jeg stått over…

 

Bildet under her er visst tatt av en av verdens mest ettertrakta motefotografer : Ikke noe galt med rompa.. men jeg ble IKKE inspirert til å begynne med klatring…hehe..

#mote #foto ( Bildene var i bladet STYLEBY som fulgte med Costume….)
 

 

 

32 kommentarer
    1. Om ho bruke fuskepels så e det nokk det eneste du hadde klart å få på mæ av de klærne, men æ hadde hadd en søt kjole å lange støveletta til. Det blir så fryktelig kalt å gå i bare trusa her oppe i nord 😉

    2. Det er kjekt å kikke litt på motebildet 🙂 Men at moten har blitt så dristig som det nederste bildet, det synes jeg nok kanskje er litt på kanten 🙂 Jeg ble heller ikke inspirert 🙂
      God natt til deg <3 Klem <3

    3. fruensvilje: Hehe.. det er vel mer slike motefoto som “kunst” det her… Costume har jeg kjøpt en del av det andre er dansk og fulgte bare med.. liker å bla litt og ikke lese så mye jeg…

    4. Eva: Ja liker å se litt i slike blader :)) Det er nok bilder med mer kunstnerisk utrykk.. ikke først og fremst for å vise klærne.. men uansett ikke mitt favorittbilde..hehe…

    5. Hihi, moro å følge litt med, selvom det ikke er det jeg gjør altfor mye…. ellers syns jeg klatrebekledningen var noe spes…. syns ikke jeg ser frkutifriluft i det antrekket…. <3

    6. Charlene N. Nedrum: Så bra du likte det..hehe… Så du skrev fakta om deg selv..og så var det noen søte bilder der… Sov godt :))

    7. Herlig innlegg, annebe! Jeg har ennå tilgode å klatre i et sandtak i pels og sytråd istedet for truse, med syrebeiset hår og implantater i rattata. Tenker det skal forbli slik. Ja, dette er er et av de desidert dårligste bildene som noen gang er tatt av Kim Kardashian. ;D Tragikomisk!

    8. Hva gjør man vel for å få litt oppmerksomhet. Personlig synes jeg det var ræva utsikt! 😉
      Ellers ville jeg valgt den nederste brune kjolen med sort lue/hatt. Kjolelengden måtte nok litt ned da. Og luehatten er herlig upassende for en på min alder. <3
      Om man skal høre på sånnt. 😉

    9. Gøy å følge med i moteverden. Selv om jeg og kjører min egen ville stil, så blir man jo påvirket om man vil eller ikke. Artig bilde da, og kan se kunst-biten i det. Men håper ikke de skal selge jakken med det bildet, for den er det jo ingen som ser, hehe. Ha en fin dag. klemmer <3

    10. Moteblader er ikke min sak. Men du verden så mye arbeid det ligger bak det der. Mye fint av klær og det koster flesk og modellene er sminka med x antall lag med parfyme og mye rart. Mye rart bak fasaden i den butikken der, har kanskje et skittent rykte etter hva man har hørt. Men de siste bilde der viser kanskje hva mange mener… jeg sier ikke mer. Ha en fin dag..

    11. Hhihih..ja, det var ikke særlig inspirenende for meg heller…men fin rumpe…hihih. ha en god dag!

    12. Moter og meg ja.. say no more.. 🙂 Men hender jeg blar i på venterom… bare for moro skyld 🙂 Håper alt er bra med deg ellers.. jeg har jo ikke vært inne her på evigheter.. sukk.. skjemmes 😛

    13. Helge: Det er sant mange folk i sving for å lage et blad :)) Er nok litt både og i motebrasjen.. men mye bra også da :)) ..hehe… Takk og fin dag videre til deg :))

    14. Min matgale verden: Ja litt inspirasjon er jo fint..men stole på sin egen smak er det viktigste :)) Ja det er nok det kunstneriske og “sære” han var ute etter her.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg