Foto som terapi !

Det har jeg skrevet om tidligere også, at det å være “oppslukt” av å se etter motiver er en super måte å senke skuldrene på.. for meg i alle fall, og tror det er flere som har det slik..hehe… (ser sånn ut )

Men det kan i perioder bli så mye bilder på minnebrikka at man må “kvitte” seg med noen så en får tatt nye… så her kommer en liten samling blomsterbilder tatt for et par uker siden..


Fine og lilla står de i grøftekanten…


Lette og lyse og på vei til å “fordufte”..


Syriner i full blomst…


Og strutsen her som følger med på meg…


Fin form på de over her selv om fargen ble litt uskarp…


I en hage jeg gikk forbi…usikker på om det bor noen der, gresset er aldri slått når jeg går forbi i alle fall.. men fine farger da… #blomster #foto
 

34 kommentarer

Siste innlegg