“Jeg tok en titt i går i kleskottet mitt for å finne no reint som ikke var slitt”…. (antrekk 50 +)

Ikke har jeg kleskott og ikke var det i går. Men for noen dager siden tok jeg en titt i skapet og det var masse der som ikke er slitt..hehe… Det kommer nok mest av at jeg nesten daglig går i joggebukse og t-skjorte.. så klær jeg har hatt i årevis er nesten ikke brukt.. men da vet jeg at jeg har de gangene jeg har behov for å kle meg litt mer opp..

Alle klærne her er kjøpt i kjedebutikker , og begge buksene kosta vel rundt en hundrelapp pr stk.. på salg !

Så det her er bare en inspirasjon til å finne frem det du har å bruke det ..kanskje på en litt ny måte…


Ola- jakke passer til det meste, men går nok oftere med den bløte grå…


Så nå at ruter er “in” så da kan jeg jo bruke denne blusen som har hengt i skapet uten å bli brukt i tre år…(men jeg bruker det jeg trives i uansett moten altså ) Den hvite blusen har jeg brukt noen ganger og den har blitt en favoritt…


En litt annen måte å “style” den mønstrete buksa på.. og et par ekstra forslag… #klær #mote
 

42 kommentarer
    1. Du er så flink på disse innleggene ! Skikkelig inspirerende 🙂 jeg må bli flinkere til å la joggebuksa ligge…det er så enkelt å ty til.

    2. Kjempefint Annebe 🙂 Jeg vet ikke om noen som har sånn fantastisk smil som deg! Det er det man ser først, ikke klærne :-)) Klemmer <3

    3. Du er flink å style og finne hva som matcher 🙂
      Jeg er ikke så flink med det. Jeg har en venninne også som alltid går i perfekt matchende klær. Jeg er imponert. Og så synes jeg heller ikke at jeg ser henne særlig ofte flere ganger i samme klesplagg. Men det tror jeg er fordi hun er flink å kombinere flere plagg, og på den måten få det til å se nytt ut 🙂
      Ha en herlig kveld fine du <3 Klem <3

    4. Det var masse flotte antrekk ja.. du er jo så flott du da..så du kler jo alt! Gøy å ta en sånn opprydding og se hva som går sammen, så har man noe når det passer seg å pynte seg litt også.. Du har jo så mye flott og elegant!

    5. Torunn: Tusen takk :)) Mye fint som er billig også… Så det var fine strikkeplagg på bloggen din :)) Takk fin kveld til deg også :))

    6. Det var et sitat fra en gammel slager av Øystein Sunde, “Jeg driter i buksa så lenge jakka passer”, heter det seinere i den samme sangen. Mye fint av klær man kan skaffe seg, og du kler jo alt syns jeg. Bør nok skaffe litt nytt tøy selv også snart. Ha en fin kveld.

    7. Eva: Takk, ikke så flink men det er litt gøy..og jeg vet hva som “passer meg” tror jeg..hehe…:)) Syns det jeg har sett av bilder av deg at du kler deg bra jeg :)) Klem tilbake søte deg <3

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk, ja men det meste bare ligger/henger i skapet.. for jeg tar som regel på meg joggebukse eller det som ligger øverst.. men jeg har noe om jeg skulle få lyst å pynte meg en dag… Takker <3

    9. Helge: Hehe..jeg hadde den plata… :)) Ja man finner noe en trives med og bruker som regel det “hele tiden”..men moro med litt nytt og det trenger ikke koste mye heller.. Takk for hyggelig tilbakemelding :))) Fin kveld du også….

    10. ..rart det der – når man er vant til å gå i en stil (turklær her..), så er det utrulig hvor mye klær man egentlig har, når man begynner å se etter, hehe =) Masse fine antrekk..ga litt inspirasjon til kanskje å dykke litt i mitt eget “kott” 😉

    11. Helene: Ja de fleste har nok mye som sjelden blir brukt.. man har lett for å ta det som ligger på toppen… :)) Ja du får se hva du finner …. Fin kveld videre :))

    12. Sommerlige klær og riktig fine. Jeg bruker klærne mine i mange år. Blir av og til satt ut når jeg forstår at klær jeg ser på som nye overhodet ikke er det :). Klem

    13. Flott dame, mye fint i skapet ditt du. Fin stil som passer deg. Kan ikke se for meg deg i en storblomstrete kjole eller sånn store smykker. Du er vakker, du er flott. Du har god stil. Natta 🙂 snakkes plutselig….

    14. Du var fin i alt, men jeg likte aller best den mønstrete buksen. Får jeg spørre hvor du har kjøpt den? Jeg har ikke noe mye i mitt klesskap, men skal ha meg en liten shopping en av de nærmeste dagene

    15. Så fin! Ja, vi slår et slag for å shoppe i eget garderobeskap! Fine antrekk der. Spesielt fresht var antrekket med rød bukse. God fredag! ;D

    16. solliv: Takker så mye :)) Det er sant, litt enkel og guttete stil er favoritten.. men en kjole til sommeren er fint..men trenger ikke være store blomster ..hehe… Klem til deg <3

    17. maiken: Takker så mye ! Den er kjøpt på Henes , men for et par år siden… tror de har mye lignende nå også.. denne har glidelås i siden :))

    18. natheless: Tuuuusen takk :)) Ja greit med tidløse klær..jeg har dem som regel både 10 og 15 år jeg (minst)..hehe.. Takk det samme <3

    19. Vera Lynn: Hyggelig sagt..takk for det :)) Liker den, men har ikke hatt den på enda , pynter meg meget sjelden for jeg har hatt den et par år…må bruke den i sommer <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg