Kan ikke fatte…

Fy f… Jeg pleier aldri skrive om nyheter, men nå bare MÅ jeg. Fryktelig trist med det som hendte i London nå.. og all den andre terroren og grusomhetene som skjer rundt i verden.

Kan bare ikke fatte at noen kan kjøre ned, stikke i hjel, skyte eller bombe uskyldige mennesker .. helt tilfeldige mennesker ..grusomt !

Jeg følger alltid med på slikt, og det går sterkt innpå meg. Men jeg pleier ikke “vise”det i sosiale medier.. men nå bare trengte det seg på..

Håper det en dag tar slutt og at alle kan leve i fred med hverandre.. men trua er lita dessverre…

Klem til alle !


#fred #kjærlighet
 

22 kommentarer
    1. Ja. Dette er bare grusomt, men at det skulle bli en del av hverdagen vår trodde vel ingen.
      Vi tar for lett på terrorisme og terrorister!

    2. Ja, det er ufattelig hva som foregår i menneskesinn som kan begå sånne handlinger.
      Vi er nødt til å tviholde på kjærligheten til hverandre, og leve etter beste evne, uten å la disse tingene skremme.
      Jeg leser sjelden nyheter, for all elendigheten preger veldig. Men på Facebook fikk jeg jo med meg denne nyheten da jeg sto opp.
      Det er bare halvannen måned til jeg selv setter mine ben i London. Men disse tingene kan skje hvor som helst. Så det skremmer meg ikke. Men det er trist at så mange uskyldige må bøte med livet. Det burde finnes måter å stoppe dette på. Men sånn er det nok dessverre ikke.
      Vi får omfavne hverandre og ta godt vare på hverandre som vi har det i dag <3
      Klem <3

    3. Funderier: Ja det er jo noe nesten hele tida nå.. ufattelig trist ! Må bli skjerping med kontroller osv…men vanskelig å få bukt med..

    4. Eva: Ja vi må fortsette å leve slik vi pleier, men det setter en demper på gleden.. Ikke lett å unngå å få med seg slike nyheter..
      Det kan like gjerne skje noe her hjemme så det er bare å reise om det er det en har planlagt..å kose seg der en er :)) Ja man får vise folk at en bryr seg om dem.. og gjerne gi en klem.. her kommer en til deg.. Stor klem <3<3

    5. Ja sånt gjør sterkt inntrykk, det er så grusomt det som skjer med verden nå. Kjenner at jeg tenker mer og mer på sånt når jeg er i byen og spesielt i folkemengder….. Blir mer og mer bekymret ja…. Tenkte mye på det på 17.mai i år da vi var i byen. Helt trygg kan en jo ikke være uansett, det er jo sååå mye som kan skje når en først begynner å tenke på det. Veldig trist at det skal være slik <3

    6. Grusomt og tragisk. Det er kun ca 2 uker siden England ble rammet av terror sist så kommer dette her. Å bruke en varebil som våpen er blitt vanlig i det siste, tenker på Stockholm, Nice og i Berlin var det vel. London er jo ikke langt unna så nå blir sikkerheten skjerpet over alt.

    7. spisogspar: Helt fryktelig er det, og man blir mer betenkt over hvor man oppholder seg.. men man må prøve å leve som før : ) Håper det tar en slutt..men tror ikke særlig på det..

    8. Helge: Ja det er fryktelig at det skal være slik… Ja det med biler inn i folkemasser har blitt det vanlige nå.. tragisk !
      Det kan skje over alt.. men en får prøve å leve som før.. Ha en fin kveld :))

    9. Det er forferdelig..å sprer jo helt klart frykt…Ødelegger mange sommerferie planer for folk også dette..jeg hadde ikke turt å reise..men jeg vet det er det de vil..spre frykt..og meg har de klart det med..Trist..fryktelig trist!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg