Interiørbloggen ! (Ikke så fargerikt som det ser ut på første bildet..hehe..)

Det er vel ikke det det har vært mest av på bloggen min, bortsett fra det som kommer med når man tar bilder av andre ting ! Men her skal dere få en liten titt på min “stil”.. eller jeg er ikke sånn veldig opptatt av interiør og jeg “hater”å kjøpe nye møbler , men jeg vet bare hva jeg IKKE vil ha og at det skal være ganske enkelt ..

Så da vi fikk malt leiligheten ble det en rolig gråfarge på alle veggene,bortsett fra badet som har hvite fliser !


Med rolige farger ellers kan man jo ha alle slags farger på blomstene…


Bildet og bordet er nytt, syns det er fint at den runde formen på bordet kommer igjen i bildet. Gardiner får komme etter hvert…


Jeg syns det er fint å myke opp det grå men detaljer i gull….Dette er på soverommet..


Også har vi kjøpt garderobeskap med skyvedør, for da er det plass til en liten “bod” hvor støvsuger og slike ting kan plasseres…

#interiør #hjem

 

 

 

32 kommentarer
    1. Så flott 🙂 Det skulle jo vært et par tre smårollinger og noen katter og hunder og surra rundt der ei stund 😀 Nå har jeg vært lenge borte fra bloggen.. det har vært så mye annet i fokus.. 🙂 Ha en fin dag 🙂

    2. Hei Anne, så hyggelig å se bilder fra stua. Duse vegger. Fint og nøytralt, og lettere å skifte tilbehør enn å male er det også. Blir spennende å se hvordan det blir når dere får bodd dere mer inn. Tror man kan skape all verden ulike uttrykk med grått og hvitt. Kjører dere på med detaljer i svart og grå nyanser får dere en annen leilighet enn om dere finner fargeklatter å sprite opp med..

    3. Veldig fint 🙂 Jeg liker sånt enkelt jeg også 🙂 Gjerne hvitt, svart og grått…Og så veggen full av fargerike bilder 🙂 Hi-hi

    4. Flott stil! ja jeg har alltid ønsket en ren og stilfull stil..men ender opp med alt mulig rask…hihih..for jeg liker å arve, og finne brukte ting..og male er jeg ikke glad i..så her er hummer og kanari..men drømmen er sånn som du har det…Stilfullt og flott!!

    5. Nydelig. Det var vakker stil. Her hos meg er det litt loppis og litt ræl…..hehe. Men drømmer om en ny lenestol fra Habitat. Den skal jeg kjøpe meg, tror jeg. For den ropte kom og kjøp meg. Litt lav og stor. Romslig og god plass til strikketøyet…….
      Og igjen, flott bilde. Det likte jeg utrolig godt og ja, resten også da….

    6. Sååååå lekkert dere har det! Alltid så gøy å se hvordan andre har det 😀 Utrolig fint bilde på veggen og det passet så godt sammen med de flotte bordene :)) Likte gråfargen på veggene, har tenkt på grått selv i stuen og soverommet….. Men har ikke kommet sålangt ennå…:) Flotte og praktiske speilskyvedører også <3

    7. dedicat: Takk ! Hehe.. ja da hadde det blitt mye rot tenker jeg.. Har savna deg og lurt på hva det er du har drevet med.. håper det er hyggelige ting som har vært i fokus…om ikke.. så skriv gjerne ei meld på innboksen… Ønsker deg og dine alt godt :))

    8. Anonym: Tusen takk :)) Ja liker å ha en rolig helhet..men må ha opp litt gardiner og flere bilder for at det skal bli mer koselig….men ikke så mye at det ene slår det andre i hjel.. Ja her kan man variere om man har lyst <3<3

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Takker :)) Har hatt mye arva i åras løp vi også..og “gamle”ting kan skape en veldig koselig stil det :))
      Men da vi flytta til leiligheten var det jo ikke plass til så mye så da ble det en enklere stil.. Vi hadde en maler til å male for det var så mye med hussalg og greier..men ellers er det mannen som maler her i huset :))

    10. solliv: Tusen takk :)) Det finnes mange “stiler” som er fine, man må finne en man trives med .. Ikke sett den stolen tror jeg(får Google) , men hørtes god ut :)) Koselig sagt <3

    11. spisogspar: Takk så hyggelig :)) Syns jeg måtte vise litt .. blir jo gardiner og slikt etter hvert..men vil tenke litt først :)) Veldig fornøyd med fargen.. Ja det skapet har jeg blitt glad i <3<3

    12. Lekkert. Jeg er også glad i grått og hvitt. Så jeg syntes jeg var tøff når jeg malte utedassen i hvitt og …..hold deg fast her…. mintgrønn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg