God service !

Da vi var innom butikken på vei hjem fra Åsgårdstrand i går , så jeg at blomsterbutikken der hadde Betlehemstjerner ( det er i alle fall det jeg kaller dem ), og det er en av mine favoritt blomster.. så da ville jeg kjøpe med en hjem..

Og uten at jeg sa noe bare pakka hun den så pent inn uten at det kosta noe ekstra.. så da kjøper jeg nok med en blomst neste gang jeg er innom der også..

For meg er god service når de som jobber et sted gjør det lille ekstra, har en blid og hyggelig tone og har lært seg litt om det de skal selge..

Jeg liker ikke at de prater for mye..eller følger etter deg og skal vise deg alt de har i butikken.. bare sier for eksempel : Si i fra om det er noe jeg kan hjelpe deg med …


Koselig å komme hjem med noe så pent…


Ble som en gave til meg selv på en måte…


God , gratis..service fortjener gratis reklame… (eller jeg betalte jo for blomsten da..hehe.. )


Elsker fargen på denne blomsten..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Nå er det fint på verandabordet…bytter stadig blomst der, for vil ikke ha så stor potte på bordet og i små potter visner de fortere…hos meg i alle fall..

#nylandblomster #betlehemstjerne
 

24 kommentarer
    1. Nyydelig! jeg elsker den blomsten..men krever å knipes..og vannes..hihi..jeg er helt enig..når de yter service uten å måtte…DET selger…senere…da kommer man igjen..

    2. Så fin blomst! Jeg er helt enig med deg. Synes det er god service når folk er hyggelig og hjelpsomme, og ikke når de er innpåslitne :p

    3. Nydelige blomster var det, og veldig fint med litt pen innpakning 🙂 Jeg er veldig enig med deg om service, jeg drar tilbake og liker steder litt ekstra når de yter litt ekstra service 🙂 Klemmer <3

    4. Nydelig blomst, og sånn fin innpakning. Det blir litt ekstra stas når man ikke må betale en tier for innpakning (selv om det ikke er mye penger) Det føles bare så unødvendig å måtte betale for det, for man må jo stort sett ha noe rundt blomstene når man skal ha dem med seg hjem. Tommelen opp for Nyland blomster! De vet hva som skal til for å gi kundene litt ekstra service 🙂

    5. Det var bra kundeservice og fine ord om butikken. Det er ikke hver gang man opplever slike ting i butikkene, spørs kanskje hvor mange som er der. Men det var fine blomster som pynter fint opp.

    6. Helge: Ja syns de fortjente litt “skryt”..:)) Klert de ikke kan gi slikservice om det er mye folk..men blide og hyggelige bør de alltid være.. Takk ja den er fin… Ha en fin kveld :))

    7. fruensvilje: Hadde den ofte ved inngangsdøra før og da fikk jeg den til.. men krever litt pass ja..men jeg har jo bare noen få krukker på verandaen så det er overkommelig :))

    8. margarites: Ikke sant :)) Nei når jeg bare skulle ha den selv hadde jeg ikke betalt for å pakke den slik..men hyggelig når det bare ble gjort :)) Ja tommel opp for dem..hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg