På leit etter sommerfølelsen…

Da vi hadde hørt det skulle bli en strålende fin dag i dag fant vi ut at vi ville ta en tur til Åsgårdstrand . Som dere som følger bloggen vet har vi blitt veldig glad i stedet de siste årene.. har skrevet litt om det HER..bl.a..

Men altså , da vi kom frem var det jevnt grått og en kald vind.. så det ble en kaffe og kake på kafèen.. så om vi ikke fikk sommerfølelsen ..så fikk vi lørdagsfølelsen …

Kommer nok litt mer bilder senere..men nå får jeg nyte sola på verandaen..hehe..


På bilder kan man “lure” frem sommerfølelsen litt…


Lørdagskosen var det ikke noe å si på…


#munchskafe #Åsgårdstrand
 

24 kommentarer
    1. Margrethe: Vi så når vi kjørte nedover at det var tett skydekke et stykke og så blå himmel.. men da vi kom frem var det stabilt grått den stunda vi var der fra ca elve til ett.. da vi kjørte derfra begynte det å klarne.. men da var jeg sliten og ville hjem…men det blir flere muligheter …. Klem og kos deg i sola <3

    2. Veldig lokalt med sol og skydekke..eller som her..tett tåke!! Vi har så vidt sett sola litt på ettermiddagen..men ellers grått..men jeg kjørte 5min med bil til Røskestadvannet og der skinte solen gjennom hele turen!! kjørte tilbake, og rett inn i tåkehavet..så ja..veldig lokalt! Bjørn kom fra nattevakt i dagmorges og i Asker var det strålende sol og varmt, og kom til tofte hvor det var tåke og grått…Synd dere kom til grått og trist..men deilig med en tur da!! og nydelig kake!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja da vi kjørte nedover så det ut som det lå tåke flere steder… Her er det jo skikkelig sol og varmt nå..:)))) Ja kaka var god, og turen tar vi igjen i løpet av sommeren :))

    4. ladyaugust: Ja det kan bli for varmt også..men da hadde vi tenkt å ta en dukkert..men det får bli en annen gang..hehe.. Klem tilbake <3

    5. Godt dere koste dere litt hjemme da, etterpå 🙂 Og på kafe kan man alltid kose seg litt 🙂 Lørdag, fredag når som helst 🙂 Det var ikke veldig varmt på landet heller, men i byen er det godt og varmt … God klem til deg <3

    6. Bare ben og sandaler er en del av sommerfølelsen :o)) Jeg og en kompis hadde tenkt til å dra til Åsgårdstrand en av disse fridagene vi har hatt nå, men så måtte vi dessverre utsette det! Det går fint å kose seg hjemme også, noe jeg er ekspert på :o))

    7. Jeg fikk så absolutt sommerfølelse av dette! Nydelige farger i blomsterbildet – og bare føtter i sandaler – DET er sommer! Jeg har også hatt på meg sandaler i dag! 🙂

    8. Ja det var jo kjedelig at det ble grått og kaldt når dere kom frem! Men det så ut som at dere koste dere allikevel, fikk så absolutt sommerfølelse av bildene , og napoleonskake er aldri feil, hehe:)) Ha en fin søndag og nyt solen på verandaen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg