Lunsj i blåtoner…

Fint “skarre værra”.. men når man har blogg, instagram og stemorsblomster så er det jo bare å pynte opp så godt en kan da..hehe… Spiste ikke blomstene men det andre smakte godt !

Ble sen lunsj i dag for jeg måtte ut å teste kameraet litt først. Jeg sa jo i forrige innlegg at det hadde vært litt trøblete i går. Ei lampe som lyste indikerte at det kunne være noe med minnekortet.. så da hjalp eldste sønn meg å “transformere” det …eller noe i den duren.

Det gikk greit da jeg tok bilder i dag, men det kom og gikk litt i går også, så ikke helt trygg på om det var det enda, men håper det..


Sommerpyntet lunsj…


Blått og godt….


Her er ingrediensene, første gang jeg smaker den yoghurten og den var god. Stemorsblomstene er litt på “hell”nå.. så de skal snart byttes ut..og da er det jo greit å bruke dem litt på bilder først …. #lunsj #mat
 

28 kommentarer

Siste innlegg