De små ting !

Orda for dagen som sto på “kalenderen” jeg fikk i gave fra gutta mine , passer fint til min måte å leve på for tiden  ! Ja jeg har nok alltid vært “jordnær” og “hjemmekjær”men aktivitetsnivået og opplevelsene var jo “større” (men ikke bedre ) da jeg var frisk…

For da vi før dro på ei ukes ferie til “syden”eller København for eksempel ! Drar vi nå på ei natts overnatting til Åsgårdstrand som ligger en snau time unna…

Eller når vi/jeg før f.eks dro ut og spiste eller tok en tur på “byen” på lørdagskvelden ! Tar mannen og jeg en kopp kaffe i byen på formiddagen nå ! 

Og det merkelige er jo at følelsen av å kose seg er like stor  !

Være med gutta mine, natur, sol, dager uten vondter og en kopp kaffe … det er lykke det !

( Så fikk jeg jammen anledning til å legge ut noen flere hvitveisbilder også..)


Syns dette bildet fikk litt maleripreg…ikke justert eller noe, bare lit uklart..hehe..


Enig i disse orda ja…


Håpet er lysegrønt…


Hvitveis i dagslys…


Samme bildet men bare justerte eksponeringa helt ned så det fikk et “nattlig” preg.. #foto #personlig
 

30 kommentarer

Siste innlegg