Litt kos ..og blomster for gamle damer !

Da jeg var hos fysioterapeut på Gulskogen i dagtidlig dro jeg innom senteret der for å handle litt etterpå. Og siden vi ikke skal noe spesielt i morgen hadde jeg god tid.. og hva er vel mer avslappende da enn å sette seg ned med en kaffe og et blad og se på folka som haster forbi…


17 mai feiring og Københavntur på en gang… #soho #costumenorge


Så skulle jeg ha litt nye blomster i vasen, og siden jeg ikke har pynta spesielt til 17 mai passa det like greit med rosa.. Også Grennelliker som jeg ikke har hatt på snart 30 år… forbinder dem med bestemødrene mine ..og at de sto i sitronbrus og varte leeeeenge.. jeg har dem i vann for jeg syns det er ok å kjøpe nye blomster av og til. Og ja for 30 år siden så jeg på alle damer over 50 som gamle damer … #blomster #blogg #mjøndalen
 

 

14 kommentarer
    1. maiken: Det hadde nok du likt ja. for det var jo avocado og ikke noe kjøtt 🙂 Jeg har gått myyye til fysioterapi i åras løp.. med nakke og skulderplagene. men så hjelper det litt og så er det like ille igjen… så etter et par år uten starta jeg opp igjen tidlig i høst og har gått en til to ganger i uka siden.. syns det har tatt de verste smertetoppene.. så fortsetter litt til :)))

    2. fruensvilje: Syns det var moro å sjekke dem ut igjen.. kanskje de blir en favoritt .. nå er jeg jo blitt gammel dame ..hehe… <3<3

    3. Ja nelliker ja..det lagde jeg masse oppsatser av da jeg var ung..andre syns det var begravelses blomst..men jeg synd den var og er vakker!! Deilig å kunne slappe av, mens andre stresser rundt.. ha en god kveld!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Den er pen..men blir som regel tulipaner og roser jeg kjøper :)) Oppsatser ja det var det mye av før :)) Kos deg med resten av dagen !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg