Dagens fototur ved Portåsen !

Som jeg fortalte i stad HER, tok jeg meg en tur ut for å se etter fugler å ta bilder av.. men siden jeg ikke så noe til dem tok jeg bilder av andre ting jeg så… og de legger jeg ut her nå.. i tillegg ble det noen blomsterbilder..

Rundt i området her var jeg mye på tur med familien da jeg var barn.. både gå og løpeturer ! Nå rusla jeg bare sakte og tok bilder.. men det var deilig å være ute litt i frisk luft !

Litt tekst under bildene..


I dag tok jeg på regnbukse for å unngå grønske som det ble på den rosa buksa mi..hehe.. HER .. ( litt møkkete sko får man tåle )..


Nå er det lenge siden jeg har ridd , ser gøy ut med de som var i farta forbi meg…


Da jeg var barn gikk vi ofte over ei gammel mosegrodd bro som lå her “Trollbrua”kalte vi den.. nå har det blitt ny bro…

Og bakom synger skogene…


Små og store bekker er mine favoritter i naturen…


Her kan man ta en pust i bakken..


Skogen bak ser nesten litt høstlig ut..


Ser opp mot skyet himmel..


Nedlagt sagbruk…


Mange trær, men lite fugler… #portåsen #friluftsliv

26 kommentarer

Siste innlegg