Litt “matprat” på en lørdag !

Da vi var  å handla i dag fant vi ut at vi ville ha sjokoladepudding og bær til kaffen i kveld i stedet for is som vi pleier ! Jeg er alltid redd for at det ikke blir nok.. så da det sto at en pose pulver skulle røres ut med 7,5 dl veske hørtes det litt snaut ut… så da ble det to, så nå må mannen og jeg spise opp en stor og en liten bolle sjokoladepudding i kveld..hehe..

Ellers ble det risengrynsgrøt da vi kom hjem.. og lørdagsmaten blir Moussaka med salat og hvitløksbrød.. vi sulter ikke ..


#mat #blogg
 

 

18 kommentarer
    1. Hihi – viktig å ikke sulte da! Ser ut som en dag med masse god mat! Idag kommer prinsessa hjem her, og ho har “bestilt” kyllingfilet og søtpotetmos…. så da blir det jo det…. <3

    2. Ha ha ja det er ikke lett å vite hvor mye man skal lage innimellom. Spesielt ikke på sånne desserter. Jeg lager også mer bare sånn i tilfelle det skulle være for lite. Men man spiser jo ikke så mye dessert etter en middag…men jeg vil jo ikke ha for lite (når vi har gjester altså. Men til bare mannen og meg kan jeg godt lage bare en porsjon til hver ) Nyt lørdagskvelden 🙂

    3. Ja da har dere nok pudding! er jo ikke mektig i det hele tatt..hihih. Men blir jo ikke dårlig med det første da..hih..kos dere!

    4. Hvordan smaker den Toro pakka? Ble litt nysgjerrig. Lagde fra bunn av selv i påsken, men var ikke god synes jeg. Oppskrift i Familien. Kanskje det enkleste er det beste…Når man vil ha GRESKE opplevelser …

    5. solliv: Vi bruker den ofte og liker den godt..la akkurat ut et innlegg der jeg skrev det nå :)) Bruker ofte ferdige pakker jeg.. gode smaker som regel :))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: ..hehe.. bare at mannen bare liker å spise “søtsaker”på lørdag..men tar nok litt i morgen også :)) Takk det smakte :))

    7. margarites: Sånn er det, tenkte vi ikke skulle ha så mye men synes 7,5 dl hørtes litt snaut ut..hehe.. Ble to porsjoner på oss hver :)) Takk det samme :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg