“Ymse” bilder..

Da jeg her om dagen gikk for å ta noen bilder av svanene ved elva, knipsa jeg litt andre småting jeg så på min vei også ! Skulle gjerne hatt tilbake finværet som var den dagen….men nå i regnværet får vi kanskje vaska bort pollenstøvet…

Skriver litt under bildene !


Her ser vi over til Krokstadelva…


Hjertepynt på broa….


Nede ved elva ..rett ved motorveien på Krokstadsiden….


En som er på vei over til Mjøndalen..hehe..


Litt krangling…


Skal uti å bade…


Gul og fin.. smørblomst tror jeg.. ikke såååå god på blomsternavn… ( fikk kommentar om at det er en bekkeblom.. jeg burde jo visst det..men godt det er flinke bloggere som sier i fra )


Bjørk med grønne blader hører liksom med i Mai…


Jammen en som satt stille lenge nok til at jeg fikk tatt et bilde…


En som prøver å gjemme seg…


Tilbake i Mjøndalen.. vakre trær ved rådhuset… #nedreeiker #foto
 

28 kommentarer

Siste innlegg