Og mens vi satt på verandaen…

Siden mannen er forkjøla og har feber i dag ble det ikke noen tur til Drammen på oss ! Men saft og juice på verandaen er deilig i finværet det også da…


#vg

Og mens vi satt der kom det ei måke og satte seg på lyktestolpen på andre siden av gata, så da fikk jeg testa den nye linsa jeg kjøpte her om dagen, bildet er tatt mot sola så ikke de beste fargene…men ble klart og tydelig da. Er en slags telelinse , men med flere effekter, så ikke den aller beste zoomen. Men jeg orker ikke å gå rundt med ei linse på en halv meter heller..hehe… Tror jeg blir fornøyd med denne !

#mjøndalen
 

16 kommentarer
    1. Morsomt å prøve seg litt med skikkelig linser og sånt sikkert 🙂 En dag blir det MIN tur også .-D he-he.. Ha en fin kveld min venn <3

    2. Koselig med hjemmedag også. Håper han blir fort frisk og husk munnbind og hansker 😉 hahaha Du den fuglen minner stygt om GrillKurt, han er nemlig en hauk etter grillmat, lender på grillen for å få med seg biffer og pølser, så pass på. Stor goood hælgeklæm <3

    3. Fint bilde. Håper mannen er bedre idag. Det var en smak av somemr igår, hjalp far til med en potetåker på formiddagen. Etter det dro jeg til sentrum på jakt etter nye sko. Måtte dra opp til Sport1 ved Gulskogensenteret og fant et par Salmon til 700 kr, de er fine i terrenget. De jeg hadde var i bruk inntil i går dvs 3 år. Tok en grillaften i skogen ved tjernet mitt, mye folk og endel ungdom som bada. Litt tidlig for meg enda det. Ble drittvær idag med regn men håper det er mere varme i vente. Skal snart ut en tur, skal bare helle i meg litt kaffe først. Ha en fin dag.

    4. ladyaugust: Han er litt bedre.. munnbind og hansker..hehe… Ja nå må vi passe godt på maten vår så den ikke blir snappa foran nesa på oss.. Klem <3<3

    5. Helge: Takk :)) Litt bedre.. Ja i går var det nydelig vær :)) Godt med gode sko når en går en del tur , som jeg skjønner at du gjør :)) Kos å sitte ved et tjern å grille og så på “livet”.. venter litt med badinga.. men kommer varme igjen tar jeg gjerne en dukkert :)) Nyt dagen turen og kaffen :))

    6. Veldig deilig å kunne sitte på balkongen å slappe av også, kan være like koselig det som en tur ut :o)) Flott bilde av måken, som ble både klart og fint :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg