Drammen med sol …og kofter..

Koselig når det er sol og blå himmel på ukas Drammenstur ..alt blir ekstra pent da syns jeg…


Blir ikke lei av å ta bilder av disse kulene ved elva…. (er en på andre siden også)


Vakker blå himmel.. og trær som begynner å bli grønne…


Bragernes torg er flott i blomsterflor….


I dag ble det mat og kaffe før vi handla….


Spurte noen hvorfor alle disse med kofter var samlet…det skulle vist være koftefest i kveld..hva nå det er.. På bildene ser det ut som de venter på Taxi… men de skulle gå i koftetog..hehe…


Flott ved elva…. #drammen #koftefest
 

34 kommentarer
    1. Omsider ble det pent vær og varmt. Det var på tide og det er sikkert mange ute denne helgen. Det er langhelg og det merkes på butikkene. Var en tur på Gulskogensenteret før i dag og der var det masse folk. Men jeg kjøpte kun det som var planlagt. Skal se på en revy i teateret i kveld. Det skal bli artig håper jeg. Leste i avisa at det var koftetreff i Drammen denne helga. God helg.

    2. Så fint det er i Drammen. Den kula likte jeg 🙂
      Artig med koftetog….Litt usikker på hvorfor, men det er mange fine.
      Ha en fortsatt fin Lørdag.

    3. Helge: Deilig med slike dager ! Var litt ekstra med folk i butikken ja… Artig med teater da..håper det blir en flott opplevelse.. mange år siden jeg var på teater..og kino..
      Har ikke avisa lenger, så jeg hadde ikke hørt at det skulle foregå noe slikt i Drammen..mange som hadde møtt opp så det ut til :)) Takk det samme :))

    4. He-he, herlig, skulle i koftetog 🙂 Kulene dine er fine. De kan man jo ta bilder av ALT mulig inni…De er litt som røret mitt 😀 klemmer <3

    5. Det er en Koftefestival i Drammen denne helgen. Og da er det vanlig at de går i tog med selvstrikkede kofter på 🙂 Kjenner mange som er med der 🙂 Tror de har det utrolig gøy med strikketøy og kofter som tema 🙂
      Så ut som en knallfin dag i Drammen i dag 🙂

    6. frodith: Ja ..men det fikk ikke vi med oss..hehe… :)) Ja kulene er fine og det er røret ditt også ..i alle varianter :)) Klem <3

    7. Hekleri og Ra: Jeg visste ikke det… så ble litt overrasket da folk sto på torget å strikket..hehe… artig i alle fall.. Kanskje noen du kjente på bildene her da… Så det var fine strikkeluer på bloggen din i dag :)) Deilig med sol i Drammen ja.. men nå er lufta litt kald her … Kos deg med kvelden <3

    8. Tenker det var godt med liv der ja 😉 Hehe … kanskje det.
      Deilig med sol, men det er nok ikke helt den store varmen enda … men håper jo den kommer snart 😉

    9. Flotte bilder! og ja..jeg må prøve å få gått runden rundt ved elva i Drammen..har jo aldri gjort det..En skam…hihihi..En flott by!! ha en god kveld!

    10. Herlig rundtur i Drammen 🙂 Tusen takk for turen 🙂 Jeg blogget jo om sokker og sokkefest har vi sikkert hørt om begge to.. men kofte fest ?? Hva med å lage en kombinasjon 😀

    11. Endelig ble det en fin dag og ikke så ille temperatur heller. Flotte bilder fra Drammen, og jeg blir like fasinert av den kula hver gang jeg ser den :o))

    12. Hei hei! Har vært inne her hos den et par ganger nå, og syns det såg koselig ut!
      Artig med nye blogger! Koftesammenkomst, …. der tror jeg det var trivelig!
      Ha en fin dag videre!
      Inger G.

    13. Inger G: Så hyggelig 🙂 Titta innom bloggen din og forsøkte å følge..men fikk det ikke til… Kos deg med dagen videre du også :))

    14. Kult å se disse koftedamene fra denne kanten også. Leste så vidt om fenomenet inne hos mediakaos i forrige uke, men i det innlegget jeg leste, så de så oppstilt og dressert ut. Her er de virkelig sluppet ut på “vårbeite”. Herlige solskinnsbilder – nå blir det skikkelig sommerlig snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg