Savn !

Det går ikke en dag uten at jeg tenker på mamma og pappa, og jeg er glad jeg har masse flotte minner om dem ! Nå er det over ti år siden pappa døde, så det har man jo sakte med sikkert vennet seg til… men det er første påsken uten mamma og det er veldig rart og vemodig…

Tar med et bilde fra familien i barndomshjemmet ( ikke spurt om tillatelse fra søstrene mine, men jeg regner med det er ok siden bildet er mange år gammelt )


Har ikke mange bilder av alle samlet, så koselig minne det her….

I dag var jeg ute på kirkegården med en blomst og tente to lys, ett for mamma og ett for pappa….

#langfredag #påske2017
 

 

24 kommentarer
    1. karidansen: Takk :)) Jeg regna med det var greit..ellers hadde jeg ikke lagt det ut. Og nå har jeg fått “tommelopp” fra eldste søstern… Mange fine ting å minnes er jeg glad jeg har ja <3<3

    2. Skjønner godt du savner. Bildet var fint det, og det er godt med minner 🙂 Vi må passe på å skape noen hver eneste dag 🙂 God klem <3 Vi har hatt fin dag med mamsen i dag 🙂 Klemmer <3

    3. Det er viktig å minnes……. min mamma døde i påsken for 15 år siden – det blir masse tenking og minner som trykker på! Klemmer til deg <3

    4. Så koselig med hele familien samlet. Jeg har heller ikke mange bilder av hele vår familie – tror de siste er tatt i diverse bryllup. Det er nok rart å feire påske uten alle til stede. Det er snart tre år siden pappa døde og fortsatt synes jeg det er rart, jeg ser nesten etter ham når jeg besøker mamma…. Men heldigvis så har jeg masse gode minner 🙂

    5. Så koselig familiebilde 💖 Savnet etter de som vi har mistet er sterkt under høytidene. Det var kanskje da familien hadde mulighet til å samles. Kjenner litt på det der selv nå om dagen!

    6. margarites: Takk, ja hyggelig med slike bilder :)) Vi er heldige som har mye fint å minnes dem for .. så er de liksom alltid med oss <3<3

    7. Koselig bilde av dine foreldre og søsken,og det er vedmodig når en mister sine foreldre men når en sitter igjen med gode minner så er det godt og tenke på. Så sender deg noen gode tanker jeg Anne og ønsker deg en fortsatt god påske.
      Men du er så lik din mamma og hun var vakker:-)) Klem.

    8. Hobbystua: Takk, ja hyggelig å ha det bildet <3 ..ja man kommer ikke utenom å miste noen..men skulle ønske de hadde fått flere år.. de ble bare 70 og 75...<3 Jeg er mye lik mamma ja.. fornøyd med det :)) Påskeklem <3

    9. Savnet vil nok alltid være der, men som du sier, godt da med flotte minner…
      Jeg synes i alle fall det gjør det mye lettere , men enkelte dager kjennes savnet mer enn andre dager…
      Flott familiebilde, synes to av dere søstre var veldig like.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg