Dagens feiring !

Som jeg skrev i forrige innlegg skulle gutta komme en tur innom å “feire” mannen her som fyller år til uka ! Siden gutta var opptatt i kveld kom di en tur på ettermiddagen, så da bare smurte jeg noen rundstykker/horn og hadde ei kake. Hadde håpa å sitte ute, men ble litt kjølig så vi koste oss inne i stede for !


Gutta er så flinke til å finne passende gaver, og mannen ble veldig fornøyd med ny treningstights. Den gule kaka har jeg lagt ut oppskrift på før..og gjør det nok i løpet av påsken igjen. Det er favoritten her… gutta er ellers ikke så veldig glad i kaker !

#mat #påske
 

 

24 kommentarer
    1. Mmmm … det så godt ut! :o) Smørbrød er igrunnen en litt bortglemt ting å servere. Det sluttet liksom med min mor og den generasjonen. Skjønner ikke helt hvorfor, for det er jo faktisk utrolig digg. Og den gule kaka … nam, nam. Det er en av favorittene her. Grattis til mannen og fortsatt god helg til deg og dine.

    2. Marit: Takker :)) Ja det er i grunnen både enkelt og godt, men sjelden vi har også :)) Den kaka er såååå god , blir en bit senere i kveld også :)) Tusen takk for det , god helg videre til deg og dine også <3

    3. Hi-hi, og så påskekake da 🙂 Så koselig dere har hatt det 🙂 Greit med ettermiddagsbesøk også 🙂 Jeg har vært på besøk hos mamma i dag, og vi fikk henne med ut 🙂 DET var stort framskritt. Det varte bare i 10 minutter, men likevel. Ikke skjedd på 3 uker. Koselig. Det går framover, og det er sååå deilig 🙂 Klemmer <3

    4. frodith: Den passer perfekt nå ja..hehe.. Veldig hyggelig var det, bare et par timer men det kan også være greit :)) Så fint å høre at det går bedre, da kan du puste ut litt tenker jeg :)) Klem og kos deg med lørdagskvelden <3

    5. Ettermiddagsfeiring er koselig, og det bordet ditt så veldig innbydende ut. Deilig med rundstykker, spesielt når det følger med litt grønt som pynt (jeg er “avhengig” av pynt på maten min både på jobb og hjemme) og kaken din…nam. Tror jeg må lage en sånn i påsken. God lørdagskveld til deg 🙂

    6. margarites: Hyggelig det ja..og takk :)) Ja mye grønt og pynt blir både fint og godt det :)) Typisk påskekake ja…men god hele året..hehe.. Takk det samme til deg <3

    7. Så koselig da 🙂 Og så veldig godt ut det som var fremme på bordet der 😉
      Den gule fine kaken er det en suksessterte?? Isåfall er det min favoritt 😛 elsker den gule eggekremen 😛
      Ønsker deg en fin søndag videre 🙂

    8. Aller først så vil jeg få gratulere din mann med dagen som kommer og det ser da ut som dere hadde mye godt og spise på ,og med en deilig gul kake til kaffen er heller ikke og forakte.-) Hyggelig at dere kunne feire dagen sammen og det du lager ser så delikat og smakfullt ut.-) Så fortsatt fin palmesøndag og en riktig så god påske. Klem fra Marianne.-)

    9. Hobbystua: Takk for det ! Ja siden det ikke var på kvelden ble det litt lett mat…men tror de syns det smakte med påsmurt også :)) Påskeklem til fine deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg