Forandring fryder !

Jeg er kanskje ikke den rette til å si det, for 99% av lørdagene tar vi jo en tur til Drammen (eller et annet sted i nærheten) og handler og tar en kaffe !

Men i ettermiddag kommer gutta innom her på kaffe med “noge attått” for å feire mannen som har bursdag til uka ! Så i dag tok vi bare med litt niste og te og gikk bort i skaukrullen bare noen minutter unna der vi bor nå….og det var jo også en trivelig start på dagen…


Var ikke det treet nede i venstre hjørne litt kult da…minner meg på en vits jeg kan, som jeg har fortalt før HER…  Ikke for sarte sjeler altså !

#blogg #utno
 

20 kommentarer
    1. Gratulerer med mannen!:D Koselig i Skaukrullen. Jeg er ikke sartere enn at jeg gliste av den vitsen, altså! Kanskje jeg er bittelittegranne BARNSLIG, men det får ikke hjelpe!! 😉

    2. Koslig med en slik lørdagstur i skogen, vekk fra asfalt og stress i byen. Man kan tenke på mye rart når man ser slike kvister. Man naturen er vakker. Skal lage mat snart selv dvs steke vafler. Men nå er potetene kokte så slipper jeg det på noen dager. Ha en fin kveld.

    3. Helge: Det er det, bare fuglekvitter og ro ! Hehe..ja den var litt artig… Vafler er godt, vi har spist kake nå vi :)) Greit å ha ting unnagjort for noen dager … Takk det samme til deg :))

    4. karidansen: Takker :)) Jeg også liker litt på kanten, men FOR grovt blir sjelden moro ! Hehe…det er en bra ting å være litt “barnslig”syns jeg :))

    5. A February Girl: Takk, ja noen små hyggelige ting på dagtid syns jeg er koselig…kveldene blir det bare å slappe helt av hjemme :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg