Sliten.no….men ellers en fin dag !

Har vært en flott dag med mye sol her ! Har sittet på verandaen og spist is og kost oss og sett på påskeliljene som er så gule og fine ! Men vi har også vært oppe i huset og henta litt mer ting som vi skal ha med i leiligheten , men også pakka mye i kasser som skal gis bort til Maritas som ligger i Mjøndalen, da skal pengene komme noen som trenger dem til gode ….


#påskeliljer
 

Kjenner at det tar veldig på med flytting og rydding, selv om mannen tar det meste blir det mange avgjørelser å ta , og jeg hjelper til som best jeg kan. Har heldigvis god tid , så vi prøver å ikke stresse….men man vil jo gjerne ha ting unna ..

Serviset under her fikk vi da vi gifta oss, har vært glad i det.. men vi bare må kvitte oss med noe. Og det å selge for noen kroner er mer slitsomt enn lønnsomt ..så da blir det å levere det også til Maritas som har fått en del kasser nå…

#maritastiftelsen

34 kommentarer
    1. Ja enkelte ganger må man bare rydde unna med stor hånd..og dere har vel litt mindre lagring der er nå.. men alltid litt synd å kvitte seg med minner..sånn er jeg ihvertfall.. Så godt du har kost deg litt i sola også! Ha en god ny uke!

    2. Hei 🙂 Flytte har jeg gjort for mange ganger. Har leid i alle år og da vet man aldri hvor lenge man får bo.
      Det er slitsomt ja.
      Så koselig servise. Sommerlig 🙂 Heldige de som får det etter dere.
      Lykke til videre i pakking og flytting. Og ha en god natt.
      Hanne 🙂

    3. godt dere har god tid på flyttingen da,men godt å bli ferdige også så en virkelig kan senke skuldrene .
      Det serviset var helt nydelig,men sånn er det vi har alle som regel mer enn vi trenger

    4. Å flytte tar på ja, det er sikkert og visst! <3 Godt at dere slipper å stresse. Men ja, jeg skjønner det er deilig å bli ferdig.
      Men husk å ta vare på deg selv da! <3 God klem

    5. EtVennligPuff: Litt av en jobb ja, godt det ikke er ofte :)) Takk for omtanken, ja jeg tar det pent , men litt må jeg jo bidra også :)) Klem og god natt <3

    6. fruensvilje: Ja vi har jo hatt leiligheten en stund, så kunne flytte litt og litt ned hit :)) Ja med mindre plass må vi kvitte oss med en del..men har tatt bilder av det meste da..hehe…:))

    7. Hanne: Er heldigvis ca 34 år siden sist vi flytta på oss :)) takk, ja jeg har likt det god¨t, men med mindre plass kan vi ikke ta med alt .. Takker så mye for hyggelige ord :)) Sov godt <3

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Sant ! Jammen har det blitt mye en har etter mange år ! Mindre plass og da må en ha færre ting.. litt deilig også da..og har tatt bilder av det meste :)) Deilig soldager trenger vi 🙂 Takk det samme til deg <3

    9. Janne: Takker så mye :)) Så du skrev om et viktig tema.. jeg har også sagt ja til organdonasjon..
      Sov godt og fin morgendag til deg <3

    10. Ja, det er vanskelige valg av og til ;o Jeg har litt samlemani, og skal helst ikke kaste noe ;o Hehe. Så da blir det vanskelige valg om jeg MÅ rydde for å få plass til ting ;o
      Masse lykke til videre med flyttingen 🙂

    11. Man kan ikke ta vare på alt, men noen ganger er det litt trist å skille seg av med ting. Nydelig service da! Jeg tenkte koppene fulle av blomster og tekannen med lange kvister i våren. Sikkert noen som kommer til å nyt det videre! Ha en vakker dag og lykke til med fortsettelsen! Klemsiklem 🙂

    12. Etter å ha kjøpt familiegården, gir jeg en masse møbler til frivillighetsentralen.
      De jeg ikke pusser opp og gjenbruker selv. Det føles bedre om andre kan bruke dem enn å bare kaste dem.

    13. Flytting kan være utrolig slitsomt det 🙂 Mye rydding og sortering av ting og tang.. Utrolig fint det kaffeservice 😀 Prøv å slappe av litt innimellom også, kjære deg. ♥♥ Lykke til videre med flyttingen♥ Stooor klem ♥

    14. Det er slitsomt med flytting Anne og når en ikke klarer så mye lenger så er det ikke bare og bare,men godt dere ikke har hastverk med og få tømt huset fort. Men blir nok godt når alt er klart og dere kan få pustet ut etter alt slit. Det var nydelig dette kaffeservice og sikkert litt vedmodig og måtte gi det fra seg,men slik er det nå at vi har så mye mere en vi egentlig trenger. Så er jo flott at noen andre som har behov kan få glede av det.-) Lykke til videre med flyttingen og snart kan du igjen kose deg uten stress og mas:-))

    15. Hej!
      Är du kanske intresserad av en personlig bloggdesign eller drömhemsida som byggs upp efter dina egna önskemål? 🙂
      Glada hälsningar
      Kashma Izat

    16. Så koselig da 🙂
      Ja flytting tar på. Det å gå igjennom det man ikke skal ha og gi til andre som trenger det er jo kjempe bra!
      Jeg er dessverre lott flink til å ta vare på det meste som gir meg minner. Men har blitt litt flinkere nå i det siste ! 🙂

    17. Silje: Takk :)) Kjenner det godt ja :)) Jeg har også spart på alt for mye ..men nå må vi kvitte oss med mye skal vi få plass..hehe…

    18. Hobbystua: kjenner det tar på ja, men drar seg til nå så ikke så mye som gjenstår :)) Blir helt sikkert deilig og lettvint med mindre plass.
      Ja har måttet kvitte oss med ting vi har likt, for det begrenser seg med plassen :)) Klem til deg <3

    19. Rriittaa: Ja nå er det ca 34 år siden vi flytte sist…så det har blitt en del ting kan du si..hehe.. Takker for omtanken søte deg :)) Klem <3

    20. natheless: Nei før hadde vi loft og kjeller..nå bare en liten bod…så noe må vekk helt klart :)) Hørtes vakkert ut det der med blomster og kvister :)) Klem og god natt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg